Gå til innhold

MSI nx8800GT dvi-hdmi null signal !

Blausen

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp en ny maskin, hvor skjermkortet er msi nx8800gt.

Hadde fra før av et radeon 800xt, hvor jeg brukte dvi-hdmi til min hdtv (hitachi42") for å se filmer, både vanlig og i hd.

På msi nx8800gt skjermkortet er det to dvi-innganger, men jeg får søren meg ikke noe signal om jeg prøver å bruke begge. Ikke finner jeg noe i nvidia kontrollpanalet selv om jeg har både dataskjerm og tv koblet til samtidig. Prøver jeg å bruke kun en av portene, så finner jeg begge deler om jeg bytter på.

Er ikke kortet kompatibelt med å bruke dvi - hdmi til hdtven min?? Jeg kan ikke skjønne noe annet, for nå har jeg sittet i mange timer og letet etter svar. Isåfall er det utrolig skuffende å gå tilbake å bruke komposittinngangen, noe jeg er lite innstilt på.

Savner isåfall ATI-kortet mitt allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. jeg har ihvertfall et 7600GT som jeg kjører DVI>HDMI på, og det fungerer helt topp på min Hitachi 42 Plasma! prøvd andre skjermkortdrivere?? så fort jeg kobler tv-en til (har den forsåvidt koblet til hele tiden da), så høyreklikker jeg på nvidia-ikonet i statusfeltet (ved klokken), velger nView-innstillinger, og deretter klon, delt eller hva du måtte ønske..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...