bbruvoll Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har et lite irriterende problem, hjelp Har et Asus a7v333 hovedkort: Prøver installere den pc-probe greia til Asus som var med på cdén, det som skjer under installeringsprosessen er at maskinen "fryser", "henger", "krasjer". :o Jeg har hatt samme programmet installert før på samme kortet, hva kan problemet være, kan det være noe så banalt at cdén er fucked, i såfall, noen som har probe tilgjengelig for nedlasting? kan det hende jeg har et eller annet fryktelig hardware problem? Noen andre forslag på program som kan vise temp og viftehastighet på dette kortet? Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Trur det er nyere versjonar av pcprobe på asus.com viss du ikkje har prøvd det... Lenke til kommentar
bbruvoll Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hehe, var innom asus.com i går, fant ikke probe der, men tror du ikke jeg fant den i dag Dårlig navigasjon på sidene synes nå jeg. Takk for svaret uansett Lenke til kommentar
bbruvoll Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hmm, har prøvd å installere den nyeste versjonen av pc-probe. Maskinen fryser fortsatt Er litt merkelig i og med at jeg har hatt programmet installert før...¨ Asus kan ikke lage nettsider! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå