MrUrge Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei Altså, greia her er at når jeg strammer bicepen (vet ikke hvordan det skrives) så føles det ut som om det kommer en kniv opp fra innsiden, det gjør faktisk så vond at jeg ikke klarer å stramme lenger.. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har du trent mye, slik at du kan ha fått en overbelastning eller strekk? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Nei, trener nesten ikke Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvor lenge har det vart? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Altså, det gjør kunn vondt når jeg strammer, vet ikke hvor lenge det har vart.. Veldig lenge hvertfall.. Kan stramme muskelen mye, men så når jeg strammer litt mer så gjør det veldig vondt.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har du et generelt behov for å stå og spenne den? Spørsmålet mitt er forsåvidt: Hvis det gjør vondt, hvorfor gjør du det? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Nei, jeg har ikke no behov for å spenne den, men alle har jo spent musklene sine en gang, og jeg la da merke til at det gjorde sabla vondt.. Så jeg bare lurte på om det kanskje kunne være noe værre Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Venstre arm (hjerteskade)? Blodpropp? [skal ikke skremme deg, men det er mulig] Nei, jeg du har sikkert sovet forskjært Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Det er i begge arma, men jeg har liksom ikke vondt hele tiden, alt går helt fin å bære noe eller gå normalt med dem, men når jeg strammer dem med vilje så gjør det vondt. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvis du er veldig bekymret, så er det ikke værre enn å ta en tur til legen da. Det koster ikke skjorta, og kan gi deg svar på ting, så... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Neida, er ikke bekymret, bare lurte Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tror uansett jeg ville ha rådet deg til å prate med legen eller helsesøster. (eller en treningsveileder/gymlærer av noe slag hvis du har skikkelig legeskrekk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå