geee Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Pcen reagerer ikke når jeg setter inn forskjellige CD-er inn i pcen. Det kommer fortsatt en "susete" lyd og etter noen sekunder så er den borte igjen og ingenting skjer. Noen som har peiling på problemet her? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ja kan være en register feil, i windows. vist cdrom kommer opp i bios så er det bare å finne en regfix på nettet Lenke til kommentar
geee Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 ja kan være en register feil, i windows. vist cdrom kommer opp i bios så er det bare å finne en regfix på nettet hvordan finner jeg det? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 har du sjekket at cdrom kommer opp i bios? i så fall kan jeg sikkert sende den til deg, har den på minnepennen jeg bruker på jobb Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 start->kjør->compmgmt.msc klikk på "Enhetsbehandling" under "Systemverktøy" Er DVD-stasjonen din der, under DVD/CD-ROM-stasjoner? Lenke til kommentar
geee Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 start->kjør->compmgmt.mscklikk på "Enhetsbehandling" under "Systemverktøy" Er DVD-stasjonen din der, under DVD/CD-ROM-stasjoner? under DVD/CD-ROM stasjoner så er det bilde av et gult utropstegn på der det står: _NEC DVD+-RW ND-6650A og CZ3455K YFM833G SCSI CdRom Device hva betyr det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hva betyr det?At den mangler drivere, mest sannsynlig. Høyreklikk på den og vel "oppdater driver". Lenke til kommentar
geee Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 hva betyr det?At den mangler drivere, mest sannsynlig. Høyreklikk på den og vel "oppdater driver". jeg prøvde, men da kom det opp "kan ikke fortsette oppdateringsveiviseren for maskinvare. Veiviseren finner ikke programvare som passer bedre til maskinvaren enn den som allerede er installert." Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva slags pc har du? om du har en ferdigbygget pc, laster du ned drivere fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
geee Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Hva slags pc har du? om du har en ferdigbygget pc, laster du ned drivere fra produsentens hjemmeside. jeg har en bærbar Packard Bell Computer Intel® Pentium® M processor 1,60GHz Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Om du har en ferdigbygget pc, laster du ned drivere fra produsentens hjemmeside. Det du skriver er forresten feil. Den har et modellnavn eller nummer Endret 24. april 2008 av NgZ Lenke til kommentar
geee Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Om du har en ferdigbygget pc, laster du ned drivere fra produsentens hjemmeside. Det du skriver er forresten feil. Den har et modellnavn eller nummer packard bell easy note... Endret 24. april 2008 av geee Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den heter noe mer enn easy note. jeg tror forresten du postet srienøkkelen til windows eller noe, det er kanskje ikke så lurt. Jeg har bedt deg to ganger om å laste ned drivere fra produsentens hjemmeside. Er alle gode ting tre, mon tro? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vist det er en PB så er det GRANTERT den feilen jeg snakker om. den fixen jeg snakker om er laget av PB. send meg en PM med emailen din så skal jeg sende deg regfixen. Har ingeting med driveren å gjøre, er en feil som kan oppstå i registeret, hvordan det skjer vet jeg ikke helt. de jeg pratet med hos PB sa det hadde noe med programmer som ´brukte´ cdrommen. Lenke til kommentar
geee Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Vist det er en PB så er det GRANTERT den feilen jeg snakker om. den fixen jeg snakker om er laget av PB. send meg en PM med emailen din så skal jeg sende deg regfixen. Har ingeting med driveren å gjøre, er en feil som kan oppstå i registeret, hvordan det skjer vet jeg ikke helt. de jeg pratet med hos PB sa det hadde noe med programmer som ´brukte´ cdrommen. Gidder du å sende den da? Men nå har jeg lasta ned regfix mantra, og har tenkt til å defragmentere pcen? Er det riktig det jeg gjør? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vist det er en PB så er det GRANTERT den feilen jeg snakker om. den fixen jeg snakker om er laget av PB. send meg en PM med emailen din så skal jeg sende deg regfixen. Har ingeting med driveren å gjøre, er en feil som kan oppstå i registeret, hvordan det skjer vet jeg ikke helt. de jeg pratet med hos PB sa det hadde noe med programmer som ´brukte´ cdrommen. Gidder du å sende den da? Men nå har jeg lasta ned regfix mantra, og har tenkt til å defragmentere pcen? Er det riktig det jeg gjør? regfix mantra?? Lenke til kommentar
geee Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Vist det er en PB så er det GRANTERT den feilen jeg snakker om. den fixen jeg snakker om er laget av PB. send meg en PM med emailen din så skal jeg sende deg regfixen. Har ingeting med driveren å gjøre, er en feil som kan oppstå i registeret, hvordan det skjer vet jeg ikke helt. de jeg pratet med hos PB sa det hadde noe med programmer som ´brukte´ cdrommen. Gidder du å sende den da? Men nå har jeg lasta ned regfix mantra, og har tenkt til å defragmentere pcen? Er det riktig det jeg gjør? regfix mantra?? Vet ikke jeg? Bare noe drit jeg lasta ned, siden jeg ikke fant det andre. Gidder du å sende meg det? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vist det er en PB så er det GRANTERT den feilen jeg snakker om. den fixen jeg snakker om er laget av PB. send meg en PM med emailen din så skal jeg sende deg regfixen. Har ingeting med driveren å gjøre, er en feil som kan oppstå i registeret, hvordan det skjer vet jeg ikke helt. de jeg pratet med hos PB sa det hadde noe med programmer som ´brukte´ cdrommen. Gidder du å sende den da? Men nå har jeg lasta ned regfix mantra, og har tenkt til å defragmentere pcen? Er det riktig det jeg gjør? regfix mantra?? Vet ikke jeg? Bare noe drit jeg lasta ned, siden jeg ikke fant det andre. Gidder du å sende meg det? Sender den nå, håper det funker Lenke til kommentar
geee Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 funket regfixen?? takker otern for at regfixen han sendte til meg funket! Takk også til alle dere andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå