vannslangen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Noen som vet hva som gjør at "ikonet" på mine bilder og musikk er blitt borte? Finner ikke noe ikonvalg når jeg høyreklikker eller noe.. Edit: Begge ikonene fungerer som bare det.. Endret 23. april 2008 av vannslangen Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hadde et lignende problem selv en gang. Dette er måten du fikser det på: 1) åpne mappen "mine bilder" 2) høyre-klikk og velg "ny" og nytt "tekstdokument" 3) Gi filen nytt navn og kall den "Desktop.ini" 4) åpne filen, skriv inn dette: [DeleteOnCopy] Owner=*** Personalized=39 PersonalizedName=Mine bilder [.ShellClassInfo] [email protected],-12688 IconFile=%SystemRoot%\system32\mydocs.dll IconIndex=-101 5) erstatt *** med navnet på den brukerkontoen som er innlogget 6) lukk mappen (neste gang du åpner den er ikonet endret.) For å endre ikonet til mappen "min musikk" gjør akkurat det samme som over, bare at du skriver dette i Desktop.ini filen: [DeleteOnCopy] Owner=*** Personalized=13 PersonalizedName=Min musikk [.ShellClassInfo] [email protected],-12689 IconFile=%SystemRoot%\system32\shell32.dll IconIndex=-237 Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Hei! Takk for svar! Men den filen lå der allerede, med identisk innhold som du la ut :-/ Forøvrig så kan den finne på å la eks en harddisk eller et program og få slike ikoner. Eller cdrom'en. Endret 24. april 2008 av vannslangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå