destilert Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei Jeg skal sette anlegg i bil for første gang, og gjennom en god venn kan jeg få tak i alt av pioneer til mye bedre pris enn i butikker noen steds her til lands. Så tenkte jeg å spare litt på penga - og gå får pioneer, som jeg har fått inntrykk av at holder mål. Jeg trenger høytalere forran i bilen (volvo 440 se), cd spiller, forsterker og sub. Har noen her noen gode forslag til hva jeg skal bestille? Til rådighet har jeg ca 5 k, og siden jeg får en grei rabatt kan også utstyr til en høyere pris foreslås (ikke høyere enn 10 k though). Jeg har prøvd å se i pioneers katalog, men jeg har så lite peiling at det skjønte jeg ikke særlig mye av. Om noen forøvrig har noen gode linker til godt forklarte gjør det selv guider til bilstereo ville jeg også vært taknemlig Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vurderte PRS kompoentsett fra Pioneer en gang, og skulle jeg gått for Pioneer ville det vært det jeg hadde brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå