Gå til innhold

AoC: Kom du inn i open beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Noen som vet om man må skrive inn keyen et eller annet sted for å activate accounten?

 

Gjorde det på funcom.com - vet ikke andre stedet atm.

 

hvor på funcom sidene gjorde du det da?

Lenke til kommentar
Fanken ass, PC går plutselig i sleep mode over natta selv om jeg har skrudd det av (vista ftw) :dontgetit: og dette fører til at jeg må starte downloaden helt på nytt fra scratch i dag, så jævla unødvendig!

 

Sånn gjorde min en 3-4 ganger og, men nå har jeg bare 2 timer igjen! :D Funka faktisk etter at skrudde av faktisk, på strøminnstillinger! Nå har jeg ikke fått bluescreen ift sleep mode heller :D

 

Ber på mine knær om at den skal klare å laste ferdig.. 2 timer igjen, går ikke akkurat raskt på min 2mb linje :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

takker for linken. da var kontoen laget. da er det bare å vente på torsdag da :D fredag blir det registrering av den 3 dagers saken som jeg fikk med forhåndsbestillingen. dette blir en travel uke med gta4 på tirsdag og aoc på torsdag. er spent på å se ytelsen på pcen min.

Lenke til kommentar

Bruker selv Download Manager, så kan hende det er derfor det går så tregt, men er snart ferdig med å laste ned uansett. 70% done :)

 

Er ivertfal raskere enn Warhammer Online closed beta torrenten, den var VELDIG treg.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...