Gå til innhold

AoC: Kom du inn i open beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... Altså det er Open Beta man må betale for. Closed er gratis. Forskjellen er at de gav ut mange flere keys til Open. Men så vidt jeg vet er alle gitt ut.

 

Edit: Jaja, "Man betaler ikke for betaen, men for fileplanet". Whatever. Jeg har aldri hatt planer om å bruke fileplanet, og dermed betaler jeg i praksis for betaen.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Edit: Jaja, "Man betaler ikke for betaen, men for fileplanet". Whatever. Jeg har aldri hatt planer om å bruke fileplanet, og dermed betaler jeg i praksis for betaen.

 

Egentlig ikke. Om jeg kjøper en hamburger, men egentlig bare vil ha selve kjøttet i burgeren, betyr ikke det at jeg kun betalte for kjøttet.

Lenke til kommentar
Hm... Altså det er Open Beta man må betale for. Closed er gratis. Forskjellen er at de gav ut mange flere keys til Open. Men så vidt jeg vet er alle gitt ut.

 

Edit: Jaja, "Man betaler ikke for betaen, men for fileplanet". Whatever. Jeg har aldri hatt planer om å bruke fileplanet, og dermed betaler jeg i praksis for betaen.

De ~40kr som fileplanet krever for subscription (som du for så vidt får tilgang til mange andre betaer, patch-mirrors, og annet snadder) er jo iaf bedre enn de 99kr vi betalte for å spille WoW Open Beta ;)

 

Så syns ikke den løsningen var så forferdelig som alle skal ha det til :)

Lenke til kommentar
Kjøpte fileplanet medlemskap for å igle meg inn i open beta, fikk beta keyen omtrent før jeg fikk se at de hadde bekreftet kontoopplysningene mine :p

 

Og det som var litt nifst, var att begge email addressene mine var allerede registrert der :ph34r:

 

når var dette ?

 

selv har jeg vært registrert der lenge. men da jeg prøvde å få tak i beta nå´for 2 dager siden, stod det at det var closed :( bortkasta spenn for subscription )

Lenke til kommentar
Kjøpte fileplanet medlemskap for å igle meg inn i open beta, fikk beta keyen omtrent før jeg fikk se at de hadde bekreftet kontoopplysningene mine :p

 

Og det som var litt nifst, var att begge email addressene mine var allerede registrert der :ph34r:

 

når var dette ?

 

selv har jeg vært registrert der lenge. men da jeg prøvde å få tak i beta nå´for 2 dager siden, stod det at det var closed :( bortkasta spenn for subscription )

 

Torsdagen var detta ;)

Lenke til kommentar
Edit: Jaja, "Man betaler ikke for betaen, men for fileplanet". Whatever. Jeg har aldri hatt planer om å bruke fileplanet, og dermed betaler jeg i praksis for betaen.

 

Egentlig ikke. Om jeg kjøper en hamburger, men egentlig bare vil ha selve kjøttet i burgeren, betyr ikke det at jeg kun betalte for kjøttet.

Nei ikke i teorien, men i praksis gjorde du det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg fikk også betakey fra Fileplanet nå. For de som vil ha key, så trenger man ikke å være abonnement for å komme med! De har åpnet for alle nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...