Gå til innhold

AoC: Kom du inn i open beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du logger deg inn, trykker på "Subscribe to Fileplanet" (Eller noe lignende), sier "No thanks" til å abonnere på flere måneder. Da får du muligheten til å abonnere i 1 måned for $8 (46kr?). Og ja jeg fikk også open beta key. Endelig får jeg prøve spillet!

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Jeg meldte meg på en sånn "quarter sak" til rundt 70 kr, ene og alene for å komme med i betaen.. Må jeg gjøre noe mer da?

 

Batch 1 04/23/08 Distributed

Batch 2 04/23/08 TBD*

 

Dette er hva som står på sia jeg kommer inn på.. Har jeg registrert meg på feil sted eller? Hva må gjøres for å få en key? Villig til å sitte oppe hele natta om nødvendig..

Lenke til kommentar

1. Du kan abonnere for bare 1 måned, men Fileplanet er sleipe og har gjemt den muligheten litt vekk.

 

2. Batch 1 av keyene er gitt ut. Du må vente til neste batch åpnes opp, og være kjapp som faen med å signe deg opp. Når 5000 (Tror jeg) folk har signa opp, så lukkes det igjen, helt til neste batch. Akkurat hvor lang tid det er mellom hver batch vet jeg ikke.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Fikk en key!

 

Hva skjer i betaen? Starter man på single player historien helt likt som når man starter på release versjonen? Vet ikke om jeg vil avsløre noe for meg selv, før jeg sitter med final build.

 

Vil det være noe pvp også? Og vil den være mere optimalisert for bedre ytelse enn den Gamespot betaen som var oppe sist helg?

Hadde vært kjekt å fått sjekka pc specs. opp imot noe som ligner på en final build..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...