HansU Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei, jeg har et lite spørsmål som ville gjort en del ting vesentlig enklere . Jeg driver å lager en Powerpoint presentasjon som jeg skal holde på skolen på fredag, den delen er grei nok. Men, i denne presentasjonen ønsker jeg også å ha med noe musikk som jeg har på datamaskinen. Det får jeg også til, men når jeg da legger den ferdige presentasjonen på en minnepenn og fører den inn på lærerens datamaskin så spiller den ikke av noe musikk, det er fordi powerpoint opplegget kun lagrer snarveiene til musikken for så å spille den av når den skal. Det jeg da lurer på; er det mulig å lagre hele saken samlet, slik at det blir en stor og kompakt fil, med alle lydfiler og musikk og videoer og ALT samlet? Noen som vet? MVH Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hadde også problemer med dette på eksamen. Endte opp med å kjøre videoene separat Evt. kan du jo ta med din egen PC. Hvis du finner en løsning er jeg interressert i å høre om den. *mine innlegg* Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Musikk og video kan embeddes men det er ofte mer arbeid enn å bare linke til filene. Bruk Fil -> Pakk for CD for å lagre filen sammen med en undermappe som inneholder alle linkede filer. Lenke til kommentar
HansU Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) oida Nå kom jeg over en brukbar løsning, i allefall for meg, jeg bruker PP 03. Jeg gikk på Fil>Pakk for CD>Kopier til mappe Velg plassering og trykk OK. Da var det ikke så galt da! Edit: Var visst litt sen, men takk for det kjeklulf . Endret 23. april 2008 av HansU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå