Anum Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei, alle sammen! Jeg kjøpte en laptop fra Hp for 2 år sida. Ved en ulykke lå den liggende nær tv-en en stund og nå har skjermen flickket og fargene renner og sånt. Jeg pleide å fikse det ved klappe til på skjermen Men pga det er skjermen helt ødelagt nå, mens selve maskinen er i orden. Er det noen som kan gi meg noe råd om hva jeg bør gjøre, og evt. hvor skaffe meg skjerm fra og hvordan fikse det. Det hadde vært kjempefint om kunne hjelpe meg ut av dette. Takk =) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det hadde vært kjempefint om kunne hjelpe meg ut av dette. Takk =) Har du vurdert å kontakte HP? Men antakeligvis er det billigere å kjøpe en ny maskin enn å kjøpe av dem. Det du kan prøve på er å søke på modell navnet på maskinen og ordet LCD på www.ebay.com og se om noen selger løse skjermer der. De selger mye rart der nemlig. NB! For fremtiden så ALLTID skriv modell navnet på den maskinen du har spm om. Uten det er det vanskelig å komme med konkrete råd. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå