Tharos. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg bruker nå Xoops til hjemmesiden min, som jeg synes fungerer helt fint. Men jeg vil gjerne lage et nytt område eller hva jeg skal kalle det. F.eks. om hjemmesiden min ligger på hjemmeside.net, kan jeg lage ny mappe f.eks. fotballklubb.hjemmeside.net og legge inn Xoops fra start av der? Vil dette skape trøbbel for sql-databasen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg husker en gang for en stund siden da jeg var innom en gratis webhost, at jeg hadde muligheten for dette. Det fungerte bra, men man måtte passe på å ha to forskjellige directoryer, selfølgelig. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Okai, jeg er temmelig tilbakestående på webprogrammering og denslags, men jeg synes å huske at man får opp et valg når man installerer Xoops hvor man skriver hva databasen eller tabellen skal hete. Det burde vel dele disse to installeringene av Xoops, slik at ting ikke går rett åt skogen? Må si jeg er litt redd for å bare prøve det ut også, siden jeg endelig har fått den originale hjemmesiden min til å fungere slik jeg vil. Edit: Webhosten min er One.com forresten. Endret 23. april 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ta backup av alt som er, det kan være lurt å ha uansett hva du foretar deg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Lag et subdomene, opprett en ny database og installer. Om du ikke har mulighet til å opprette en ny database så bare velg et annet prefix, det går som oftest helt fint. Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skal fungere fint så lenge du har et annet navn på databasen og mappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå