sleden Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 håper noen kan svare på dette problemet: Jeg kjøpte denne forsterkeren for 1-2 uker siden og kobla min 2*10" kicker sub på denne forsterkeren, jeg kobla alt riktig og det spilte fint helt til den plutselig slo seg på protect i dag. Den slår seg med en gang i protect modus når jeg slår på spilleren og da lurte jeg på om det kanskje kan være noen komponenter som er blitt defekte og blitt for varm eller at jeg har spillt litt for høyt på bassen. det er bare subben som er koblet til på forsterkeren. Er SUPER takknemlig for gode svar:) MVH Andreas Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er forsterkeren 2 uker gammel, så er det bare å levere dritten tilbake, og si du vil heve kjøpet... Den forsterkeren er ikke verdt embalasjen den kommer i engang Lenke til kommentar
sleden Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Er forsterkeren 2 uker gammel, så er det bare å levere dritten tilbake, og si du vil heve kjøpet... Den forsterkeren er ikke verdt embalasjen den kommer i engang hehe ja har sagt i fra te netthandelen nå og venter på svar, trist dette skjedde for det spilte jo bra også Lenke til kommentar
O_K Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 håper noen kan svare på dette problemet: Jeg kjøpte denne forsterkeren for 1-2 uker siden og kobla min 2*10" kicker sub på denne forsterkeren, jeg kobla alt riktig og det spilte fint helt til den plutselig slo seg på protect i dag. Den slår seg med en gang i protect modus når jeg slår på spilleren og da lurte jeg på om det kanskje kan være noen komponenter som er blitt defekte og blitt for varm eller at jeg har spillt litt for høyt på bassen. det er bare subben som er koblet til på forsterkeren. Kan prøve å koble fra ledningene til høytaleren, er noen forsterkere som går rett i protect hvis terminalene ut er kortsluttet. Går den i protect uten at noe er koblet på høytalerterminalene så er den defekt... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er en 5 kanaler er det ikke? Nå er ikke uscarver helt på høyden mener jeg å huske, så jeg tror den er litt for liten til oppgaven også.. Men den skal ikke gå i protect sånn helt uten videre, hev kjøpet om mulig, eller få ny. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Det er en 5 kanaler er det ikke? Nå er ikke uscarver helt på høyden mener jeg å huske, så jeg tror den er litt for liten til oppgaven også.. Men den skal ikke gå i protect sånn helt uten videre, hev kjøpet om mulig, eller få ny. 5kanaler er det og ja jeg den går i protect når den ikke har noen høytalere tilkoblet og ja jeg skal kreve reperasjon eller ny vare fra netthandelen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå