Gjest Guest_Onan_* Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei! Jeg lager denne tråden for å diskutere ulike former for gjør-det-selv sexleker. 1. Gjør-det-selv fleshlight. Du trenger et håndkle og en engangshanske. http://www.youtube.com/watch?v=pBVQ57HyE3M 2. Drilldo. Min egen design. Du trenger: En batteridrill med regulerbar hastighet og sånn klikkefunksjon som stopper den ved overbelastning. En gummikukk og en bit elektrikerrør. Pluss noe som vil fungere som veiven i en motor*. Teip drillen solid fast til noe som ikke flytter seg. Akselen skal være vannrett. Monter sveiva på drillen. Fest elektrikkerrøret på sveiva, og tre gummikukken utenpå røret. Legg deg foran apparatet med beina i været. Stapp dildoen i et dertil egnet hull, avhengig av kjønn, og pass på at drillen kan drive sveiva, og dermed dildoen fritt. Klem inn håndtaket på drillen, og føl hvordan dildoen går inn og ut. * som sveiv kan du bruke et sånt verktøy som man borrer store hull med. Den er perfekt fordi det er en skive med en aksling i midten, som passer i drillen. Fest elektrikerrøret i ytterkanten av skiva, så dildoen kan gå fram og tilbake når drillen går rundt. Flere ideer? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Onan_* Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skal nevne at jeg, som er mann, har fått noen ganske heftige analorgasmer av denne saken. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Djeez Det blir for dumt å bare kjøpe en vibrator på Kondomeriet eller en nettbutikk? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette er ikke en vibrator, den stapper dildoen ut og inn. Mye bedre, prøv selv. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja- det er vel en måte å lage det på det også :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 DjeezDet blir for dumt å bare kjøpe en vibrator på Kondomeriet eller en nettbutikk? Såklart, det er jo altfor enkelt! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 nei, det er jo flaut, vet du. Hehe.. For de gutter som synes det er fælt å skulle ha formen til en annens inn bakveien, så kan dere jo prøve denne: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9779827 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 DjeezDet blir for dumt å bare kjøpe en vibrator på Kondomeriet eller en nettbutikk? Såklart, det er jo altfor enkelt! Ah. Dumme meg. Lykke til med håndarbeidet, folkens. :!: Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kreativt av traadstarter. høres noe risky ut og overføre kraften fra en drill til anus men ... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den skulle jo ha sånn klikke-greie som alle driller har. så clutcher den hvis det blir for mye motstand. Høres helt trygt ut, men litt gay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg