Gå til innhold

xbox 360 2år gammel og røde lys:(?

Aizen

Anbefalte innlegg

Hey min xbox er litt over 2 år gammel å har vert inne på reperasjon 1 gang men nå har det fillen kommet røde lys igjenn på den:S hva kan jeg gjøre nå:(?

har ikke mer garanti eller forsikring på den så er det noen som har tips?

Hvor og hvor mye det koster for å reparere den:) har lyst på gta4 så hadde vert flott om noen hadde tips:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest om dette utallige ganger på forumet, så må du vel ringe Xbox-support, så kommer de vel og henter den, eller så sender du den til dem, så fikser de vel resten. Men egentlig så vet jeg ikke helt, så kan være litt teit av meg å svare. anyway, lykke til. :)

Lenke til kommentar

Bare å ringe microsoft så kommer de å henter den, du trenger ikke noen kvittering, du må bare oppgi konsollens serienummer som du finner på baksiden.

Alle 360'er som er produsert per i dag befinner seg innenfor 3 års reklamasjonen.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar
Bare å ringe microsoft så kommer de å henter den, du trenger ikke noen kvittering, du må bare oppgi konsollens serienummer som du finner på baksiden.

Alle 360'er som er produsert per i dag befinner seg innenfor 3 års reklamasjonen.

Det er vel 5 års reklamasjon...?

Lenke til kommentar

Det er vel 5 års reklamasjon...?

Stemmet det, men microsoft har selv en bedre ordning med tanke på reperasjon enn det forhandlerene har.

Når de 3 årene ms har satt som utvidet garanti går ut (altså i desember 08 hvis man kjøpte ved launch)så må man nok levere den til forhandleren.

Blir spennende å se hva som skjer når den tid kommer :!:.

Microsoft vil jo da fraskrive seg ansvaret, mens forhandlerene må i henhold til norsk lov gi 5 års reklamasjon.

Lenke til kommentar
Hey min xbox er litt over 2 år gammel å har vert inne på reperasjon 1 gang men nå har det fillen kommet røde lys igjenn på den:S hva kan jeg gjøre nå:(?

har ikke mer garanti eller forsikring på den så er det noen som har tips?

Hvor og hvor mye det koster for å reparere den:) har lyst på gta4 så hadde vert flott om noen hadde tips:)

det har blitt 3 års garanti på xbox 360 fordi det er en produksjonsfeil med de.

Lenke til kommentar
Er kun 3 års garanti vis det er 3røde lys.

Nei, det gjelder ved alle feil.

Tatt fra siden som Zeph poster.

Microsoft Corp. kunngjorde i dag at det vil utvide den globale garantien for Xbox 360™. Alle Xbox 360-kunder som får generelle maskinvarefeil som indikeres av tre blinkende røde lamper, dekkes nå av en treårig garanti fra kjøpsdatoen. Alle andre eksisterende Xbox 360-garantier gjelder fortsatt.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Er kun 3 års garanti vis det er 3røde lys.

Nei, det gjelder ved alle feil.

Tatt fra siden som Zeph poster.

Microsoft Corp. kunngjorde i dag at det vil utvide den globale garantien for Xbox 360™. Alle Xbox 360-kunder som får generelle maskinvarefeil som indikeres av tre blinkende røde lamper, dekkes nå av en treårig garanti fra kjøpsdatoen. Alle andre eksisterende Xbox 360-garantier gjelder fortsatt.

Ok, uansett så har du 5 års reklamasjon her i norge, så da er det bare å ta det med forhandler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...