Aizen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hey min xbox er litt over 2 år gammel å har vert inne på reperasjon 1 gang men nå har det fillen kommet røde lys igjenn på den:S hva kan jeg gjøre nå? har ikke mer garanti eller forsikring på den så er det noen som har tips? Hvor og hvor mye det koster for å reparere den:) har lyst på gta4 så hadde vert flott om noen hadde tips:) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Garantien er utvidet til 3 år, så du har fremdeles ett års garanti på den Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Garantien er utvidet til 3 år, så du har fremdeles ett års garanti på den hmmm jaha? hva skal jeg gjøre da? har ikke kvitering heller:( Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Etter å ha lest om dette utallige ganger på forumet, så må du vel ringe Xbox-support, så kommer de vel og henter den, eller så sender du den til dem, så fikser de vel resten. Men egentlig så vet jeg ikke helt, så kan være litt teit av meg å svare. anyway, lykke til. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvor mange røde lys har det kommet? Er kun vis det er 3lys at garantien blir utvidet til 3 år. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Bare å ringe microsoft så kommer de å henter den, du trenger ikke noen kvittering, du må bare oppgi konsollens serienummer som du finner på baksiden. Alle 360'er som er produsert per i dag befinner seg innenfor 3 års reklamasjonen. Endret 23. april 2008 av MacBain Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 hmm ok takk for svar men har noen nr? jeg fikk min da xbox 360 ble lansert i norge....husker ikke hvor mange år siden det var så...:S Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bare å ringe microsoft så kommer de å henter den, du trenger ikke noen kvittering, du må bare oppgi konsollens serienummer som du finner på baksiden.Alle 360'er som er produsert per i dag befinner seg innenfor 3 års reklamasjonen. Det er vel 5 års reklamasjon...? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Bare å ringe microsoft så kommer de å henter den, du trenger ikke noen kvittering, du må bare oppgi konsollens serienummer som du finner på baksiden.Alle 360'er som er produsert per i dag befinner seg innenfor 3 års reklamasjonen. Det er vel 5 års reklamasjon...? Stemmet det, men microsoft har selv en bedre ordning med tanke på reperasjon enn det forhandlerene har. Når de 3 årene ms har satt som utvidet garanti går ut (altså i desember 08 hvis man kjøpte ved launch)så må man nok levere den til forhandleren. Blir spennende å se hva som skjer når den tid kommer :!:. Microsoft vil jo da fraskrive seg ansvaret, mens forhandlerene må i henhold til norsk lov gi 5 års reklamasjon. Lenke til kommentar
Marcus12345 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hey min xbox er litt over 2 år gammel å har vert inne på reperasjon 1 gang men nå har det fillen kommet røde lys igjenn på den:S hva kan jeg gjøre nå? har ikke mer garanti eller forsikring på den så er det noen som har tips? Hvor og hvor mye det koster for å reparere den:) har lyst på gta4 så hadde vert flott om noen hadde tips:) det har blitt 3 års garanti på xbox 360 fordi det er en produksjonsfeil med de. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er kun 3 års garanti vis det er 3røde lys. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er kun 3 års garanti vis det er 3røde lys. Nei, det gjelder ved alle feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er kun 3 års garanti vis det er 3røde lys. Nei, det gjelder ved alle feil. Eg kjem ikkje inn på denne sida akkurat no, er blokkert på jobb, men meiner det står 3 år kun ved RROD og 2 år ved generelle feil. http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemse...rantyupdate.htm Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er kun 3 års garanti vis det er 3røde lys. Nei, det gjelder ved alle feil. Tatt fra siden som Zeph poster. Microsoft Corp. kunngjorde i dag at det vil utvide den globale garantien for Xbox 360™. Alle Xbox 360-kunder som får generelle maskinvarefeil som indikeres av tre blinkende røde lamper, dekkes nå av en treårig garanti fra kjøpsdatoen. Alle andre eksisterende Xbox 360-garantier gjelder fortsatt. Endret 24. april 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er kun 3 års garanti vis det er 3røde lys. Nei, det gjelder ved alle feil. Tatt fra siden som Zeph poster. Microsoft Corp. kunngjorde i dag at det vil utvide den globale garantien for Xbox 360™. Alle Xbox 360-kunder som får generelle maskinvarefeil som indikeres av tre blinkende røde lamper, dekkes nå av en treårig garanti fra kjøpsdatoen. Alle andre eksisterende Xbox 360-garantier gjelder fortsatt. Ok, uansett så har du 5 års reklamasjon her i norge, så da er det bare å ta det med forhandler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, det kan bli spanande å sjå korleis det går når folk byrjar å reklamere på konsollen. Håpar MS får luka vekk det meste av RROD før den tid, for der er det store forskjellar frå butikk til butikk. Lenke til kommentar
Marcus12345 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) det er litt kjipt at xbox 360 blir så fort ødelagt. Eg har levert inn xboxen min 3 ganger hver andre måned. Men den xboxen eg har no har vart lenge. Endret 24. april 2008 av Marcus12345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå