Gå til innhold

Kunne trengt litt hjelp her, us carvor 5.1500W slår seg i protect ukjent grunn

Anbefalte innlegg

håper noen kan svare på dette problemet: Jeg kjøpte denne forsterkeren for 1-2 uker siden og kobla min 2*10" kicker sub på denne forsterkeren, jeg kobla alt riktig og det spilte fint helt til den plutselig slo seg på protect i dag. Den slår seg med en gang i protect modus når jeg slår på spilleren og da lurte jeg på om det kanskje kan være noen komponenter som er blitt defekte og blitt for varm eller at jeg har spillt litt for høyt på bassen. det er bare subben som er koblet til på forsterkeren.

Er SUPER takknemlig for gode svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå over kablingen inn og ut av forsterkeren, og sjekk kablene i begge ender. Pass også på at du ikke bruker for mye gain på forsterkeren, at du ikke har for mye eq eller gain på spilleren, og atdet hele er jordet skikkelig.

Sjekk også om det er røket noen sikringer mens du er i gang ;)

Lenke til kommentar
Gå over kablingen inn og ut av forsterkeren, og sjekk kablene i begge ender. Pass også på at du ikke bruker for mye gain på forsterkeren, at du ikke har for mye eq eller gain på spilleren, og atdet hele er jordet skikkelig.

Sjekk også om det er røket noen sikringer mens du er i gang ;)

tok alle innstilinger på det laveste og det hjalp ingenting kobla også av alle leedningene og satt dem på igjen uten noe hjelp i det.

sikringene var helt fine og jeg byttet alle med noen nye som fulgte med, jordinga skal være helt fin, men jeg tror jeg stilte litt mye på gain tingen og kan det da være pga innstillingene er for høye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...