speedbird01 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Etter jeg fikk installert mobilt bredbånd fra telenor har jeg uploadingen på uTorrent stoppet. Jeg får lastet ned, men den seeder ikke i det hele tatt. Feilmeldingen uTorrent forteller meg er "no incoming connections". Er det noen som vet hvordan jeg kan åpne porter eller tilsvarende for å kunne seede torrenter med mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du bør ikke leke for mye med uTorrent & mobilt bredbånd!!! Hvilket abo har du? Fritid til 125kr/mnd eller døgnet rund til 5-lapper? Jeg tror nemlig at telenor kan strupe linja di til 100 kbs om du laster ned mere en 5 GB per mnd!!! Les alt med små skrift nøye ... synes noen nevte det! Etter jeg fikk installert mobilt bredbånd fra telenor har jeg uploadingen på uTorrent stoppet. Jeg får lastet ned, men den seeder ikke i det hele tatt. Feilmeldingen uTorrent forteller meg er "no incoming connections". Er det noen som vet hvordan jeg kan åpne porter eller tilsvarende for å kunne seede torrenter med mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
DrFeelGod Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fra Telenor sine sider: Spesielle vilkår for Mobilt Bredbånd Følgende spesielle vilkår gjelder for Mobilt Bredbånd Videresalg m.m. Tjenestene kan ikke selges, leies ut, eller på annen måte gjøres tilgjengelig for tredjemann, verken mot vederlag eller gratis. Forbehold om overføringshastighet For å sikre at alle våre kunder opplever tilgang til og god ytelse på Mobilt Bredbånd, forbeholder Telenor seg retten til å begrense overføringshastigheten for Mobilt Bredbånd til maksimum 100 kbit/s dersom bruken overstiger 5 GB per kalendermåned i 2 måneder eller mer. Begrensingen gjelder ikke bruk av Trådløs Sone (WLAN). Begrensningen i hastighet vil gjelde i maksimum 30 dager. Fra Netcom sine sider: 14. For NetCom Connect NetCom har rett til å stenge tilgangen (eller redusere hastigheten) til Tjenesten for Kunden dersom det etter NetComs vurdering er sannsynlig at misbruk pågår f.eks. når Kunden: bruker Tjenesten i strid med Avtalen, lov, offentlige vedtak, dom mv. misbruker eller skaper forstyrrelser i kommunikasjonsnettet eller overfor andre, for eksempel igjennom massekommunikasjon (spam), eller gjennom å skape trusler mot sikkerhet og helse krenker tredjemanns opphavsrettigheter eller andre rettigheter, f.eks. ved ulovlig fildeling eller bruk av webspidere benytter Tjenestene på en måte som tar kapasitet i nettet utover en normal bruk, f.eks. ved fildeling, spidering til ulovlige formål tilknytter, endrer, gjør inngrep eller tilføyelser i utstyret, herunder konfigurasjon, uten NetComs skriftlige forhåndssamtykke videreselger, utleier kapasitet, eller på annen måte tilbyr Tjenestene til tredjepart, f.eks. ved etablering av IP-telefoniløsninger basert på Tjenestene volder tap eller skade for tredjemann eller NetCom oppgir feil eller mangelfull kundeinformasjon misligholder betalingsforpliktelsen, herunder overskridelse av kredittgrense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå