mopani Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei Jeg har lyst til å jailbrake Ipod'en min. (touch 8gb) Men, jeg lurer på om man mister garantien på Ipoden ved å jailbrake den.? Når jeg kjøpte Ipod'en min kjøpte jeg med 1 års forsikring. Hvis Ipod'en min blir ødelagt (etter at jeg har jailbrake den) får jeg da kunne byttet den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 du bryter garantien ja, hvis de finner det ut Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 JA JA Og atter JA!. Forsikring og garanti er ikke det samme Garantien får du lett tilbake ved å gjenopprette i iTunes. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor lang tid (ca) tar det å jailbrake Ipod'en? Jeg har hørt at jeg mister alle sanger og andre filer som jeg har på Ipod'en.. Gjør man det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, tar under ett minutt å jailbreake. Ja du mister alle sanger osv. (men hvor stort er ikke problemet å re-synkronisere? ) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Finnes det ikke snart 20 tråder som er hetl dønn like som denne her? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jo, bruk iPod Touch tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå