Breidablik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har prøvd å overklokke (det sjuuukt dårlige) skjermkortet mitt: nVIDIA GeForce 8500GT 512MB. Tenkte egentlig berre at eg skulle gjere det "brukbart" til eg skal ha meg nytt... Core clock låg på 459MHz frå før, og Ram på 350MHz. Stilte det opp litt etter litt, men etter 479 core gjekk det ikkje lenger... Det stilte seg ned til 479 igjen av seg sjølv... Har det samme problemet med RAMen (på skjermkortet). Det går ikkje lenger enn til 360. Noken som veit om det er GPU eller HKet som er noke gale med? Hovedkort: AMD690GM-M2 (veit det ikkje er særlig egna for overklokking. Skal få bytta ut det også...) Veldig takknemlig for alle* svar (* = alle RELEVANTE svar... ) Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Høres ut som du ikke har "slått på" tillatelsen til å overklokke. Jeg lastet ned en registry fil som het coolbits. Denne kan du finne her : Coolbits 2.0 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Høres ut som du ikke har "slått på" tillatelsen til å overklokke. Jeg lastet ned en registry fil som het coolbits. Denne kan du finne her : Coolbits 2.0 No virkar det! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Høres ut som du ikke har "slått på" tillatelsen til å overklokke. Jeg lastet ned en registry fil som het coolbits. Denne kan du finne her : Coolbits 2.0 No virkar det! Takk skal du ha! Men no virkar det plutselig ikkje likevel... Har du fleire gode idear? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå