emineem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ja altså, når jeg åpner paint, da funker alt, men når jeg skal skrive noen bokstaver, da kommer jo toolbaren opp om størelse og sånt men en dag så når jeg skulle skrive så kom det " sorry paint was needed to close bla bla bla.. " det skjer hver gang nå!, noen som vet hvordan jeg skal fikse eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har du lagt inn noen nye fonter (skrifttyper) i det siste? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Og da vet vi feilen! Prøv å slett en og en av de NYE fontene helt til det virker igjen da. Lenke til kommentar
emineem Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 jeg gjorde det nå, men det ser ut til at det ikke virker likevel SS: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er mulig du må restarte for at Windows skal "glemme" hvilke fonts som er installert. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vis ikke kan du prøve ett annet tegneprogram Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Slik som f.eks Paint.NET eller Gimp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå