Gå til innhold

Kjøp av Batteri

Saggi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Dell Inspiron 6400 og batteriet har nådd sin normale levetid står det.

Jeg kan ikke ha den bærbare på kjøkkenet eller i stova uten å ha i strømmen, vis jeg tar ut ledningen, så virker ikke batteriet i lenger enn 30 minutter max.

Så derfor vil jeg kjøpe et nytt batteri, siden det tar lang tid å laste opp sider på internett, å vis jeg spiller spill så blir det problemer med spillet.

Men jeg er usikker på hvilke batteri jeg bør kjøpe, og hvor mye prisen er på de.

Jeg så rundt å fant et batteri på 1200 kroner, å vet ikke om det er rett pris for et batteri og om batteriet er til min pc.

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror kanskje du har to problemer her..

Det med batteriet er jo greit, de blir dårligere med tiden, og går utover hvor lenge den kan gå uten strøm.

Men at ting skal gå tregere på pcen din, har neppe så mye med batteriet å gjøre.

Går det like tregt når du kobler til strømmen, med lasting av sider osv som du nevner?

Går det like tregt med strømmen tilkoblet, er det nok operativsystemet ditt som trenger en opprenskning...eller en ny installasjon.

Regner med du har Windows XP og det er jo et kjent fenomen at XP går tregere og tregere med tiden.

Selv legger jeg inn Windows på nytt minst en gang i året på mine pcer.

Ang kjøp av batteri: Sjekk ut ebay.com, fant batterier som passer pcen din ned i 340 med frakt....

http://search.ebay.com/search/search.dll?f...&category0=

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...