MissionMagnum Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Prøver å oppdatere Ligtroom til 1.4.1 men siden står bare stille! Er det flere som har problemer på Adobe sin side? MM Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sjekket nå, og det skjer ingenting når jeg prøver å komme inn på Adobe sine sider. Ser ut til at det er noe problemer med den akkurat nå... Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
hostebo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sjekket nå, og det skjer ingenting når jeg prøver å komme inn på Adobe sine sider. Ser ut til at det er noe problemer med den akkurat nå... Mvh, Beej80 prøv denne linken ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/lightroom/win/1.x/ Lenke til kommentar
MissionMagnum Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Sjekket nå, og det skjer ingenting når jeg prøver å komme inn på Adobe sine sider. Ser ut til at det er noe problemer med den akkurat nå... Mvh, Beej80 prøv denne linken ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/lightroom/win/1.x/ Takker for den, den virker men glemte å si at jeg kjører mac :-( MM Lenke til kommentar
Climber Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Med litt fantasi så bytter du bare ut win med mac ;-) ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/lightroom/mac/1.x/ Forøvrig synes jeg ikke det er særlig tillitsvekkende at Adobe fortsatt ikke har fått fikset web-sidene sine... Lenke til kommentar
MissionMagnum Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Med litt fantasi så bytter du bare ut win med mac ;-) ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/lightroom/mac/1.x/ Forøvrig synes jeg ikke det er særlig tillitsvekkende at Adobe fortsatt ikke har fått fikset web-sidene sine... Det er ikke bare så enkelt nei, prøvde dette med da går browseren i "sju steiner" MM;-) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er ikke bare så enkelt nei, prøvde dette med da går browseren i "sju steiner" MM;-) Ingen problemer med Explorer. Lenke til kommentar
Climber Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ingen problemer ved bruk av FireFox heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå