von-schnellfahrer Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei, har akkurat godt til anskaffelse av Canon 17-85mm IS USM, og lurte dermed på hvor robust dette er? Noen erfarninger ville vært kjempeflott.... (Pleier å være "overredd" for ting jeg er glad i ) PS! om det legger seg litt støv på yttersiden av glasset, hvordan kan jeg da fjerne dette enklest om jeg ikke skulle ha tilgang til renseutstyr? Tåler for eksempel glasset et lite strøk med t-skjorten? (er ganske grønn på dette området ) På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hvorfor er du redd for "litt støv" på frontelementet? Det har ingen betydning. Glasset tåler fint mange, store og harde strøk med en t-skjorte (glass er hardere enn stål!), men du bør selvsagt ligge unna å skrubbe det med sand ol. Jeg tørker av frontelementene mine med våtservietter beregnet på sånt et par ganger i året, og har aldri fått noen klager, eller sett noe selv. Det er fint at folk er forsiktige med tingene sine, men det er ingen grunn til å være hysteriske. Endret 23. april 2008 av Anew Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hender jeg bruker tskjorten hvis det er noe lett støv på frontlinsa,søker og skjærmen Men aldri innsiden av objektivet og kamera. Har også 17-85 IS som jeg har brukt endel,har ikke hatt noe problemer med det. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Godt å høre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå