Gå til innhold

Sony Ericsson W710i - bytting av minnekort

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et spørsmål angående bytting av minnekort på min Sony Ericsson w710i.

Denne mobilen funker bra som musikkavspiller (den har walkman), men grunnet for lite minne, hadde jeg inntil nylig planer om å investere i en iPod. Men det var før jeg kom til å tenke på at jeg bare kunne bytte ut minnekort. Eller?

Når sant skal sies, så har jeg veldig lite peiling når det kommer til dette temaet, så derfor spør jeg dere om det er noe spesielt jeg må vite.

Hadde forresten sett på dette minnekortet her Go Digital CF 4 GB

Noen som vet om dette er lurt?

Takker for alle innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Ifølge Sony Ericsson sine sider så støtter ikke W710 4gb minnekort. Men har ikke forsøkt selv.

http://www.sonyericsson.com/memorystick/

Opplysningene på SEs hjemmesider gir et mildt sagt konservativt anslag. Det hender at telefonene støtter større kort enn angitt. Jeg anbefaler at du oppdater SW i telefonen før du prøver kort. Det hender at en oppdatering gir støtte til større minnekort.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har et spørsmål angående bytting av minnekort på min Sony Ericsson w710i.

Denne mobilen funker bra som musikkavspiller (den har walkman), men grunnet for lite minne, hadde jeg inntil nylig planer om å investere i en iPod. Men det var før jeg kom til å tenke på at jeg bare kunne bytte ut minnekort. Eller?

Når sant skal sies, så har jeg veldig lite peiling når det kommer til dette temaet, så derfor spør jeg dere om det er noe spesielt jeg må vite.

Hadde forresten sett på dette minnekortet her Go Digital CF 4 GB

Noen som vet om dette er lurt?

Takker for alle innspill :)

Den støtter i alle fall ikke Go Digital CF 4 GB minnekortet du lurer på å kjøpe :!:

Du må kjøpe et M2 minnekort og holder det ikke med ett på 1-2GB da?

Endret av EXIDE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...