KingCharming Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har søkt på google, men det er ingen ting som fungerer. får ikke til å instalere. jeg har emerald, men ikke beryl. root@kingcharming:~# sudo apt-get install beryl beryl-manager emerald-themes heliodor beryl-manager. beryl-manager Leser pakkelister ... Ferdig Skaper oversikt over avhengighetsforhold Reading state information ... Ferdig E: Klarte ikke å finne pakken beryl-manager. det er det jeg får når jeg kjører kommandoen som du ser. noen som vet hva jeg må gjøre? (jeg er ganske fersk i linux.) Kjører ubuntu 7.10 btw;) MvH UberLinuxNoob Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Beryl ble et dødt prosjekt for ganske lenge siden. Compiz og beryl slo seg sammen å ble compiz-fusion. Ferdig installert allerede i ubuntu. Men det er fint å installere compiz settings manager eller noe i den dur. I arch linux heter pakka ihvertfall ccsm. Høyreklikk på skrivebordet og velg endre skrivebordsbakgrunn og det finnes også en fane for å aktivere compiz-fusion/skrivebordseffekter Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 leit å høre. så det er ikke murlig å ha cube-3D effekten da? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) leit å høre. så det er ikke murlig å ha cube-3D effekten da? Jojojo! Du kan ha den og MASSE annet fancy med Compiz Fusion. EDIT: Legg inn Compizconfig som du finner i Synaptic package manager. Deretter går du på system -> preferences -> appearance -> Visual effects. Velg så det nederste alternativet som da forhåpentligvis er custom elns. Da kan du selv velge hvilke effekter du vil bruke. EDIT2: http://forlong.blogage.de/article/2007/8/2...p-Compiz-Fusion Endret 23. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 ok. will try^^ takker så mye <3 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) ok. will try^^ takker så mye <3 Bare hyggelig! Og lykke til! Du har mye morsom eksperimentering foran deg! Endret 23. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) eeeh.. wobbly windows funket i noen sekunder. men det er ikke noen annet som funker. har fulgt den guiden, men cube funker ikke, å nå funker ingen av effektene. det står på "tilpasset".. noen som vet hva som er feil? EDIT: jeg restarta 2 ganger, så nå funker det;) Endret 23. april 2008 av KingCharming Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) EDIT: Bra du fikk fiksa det. Endret 23. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 EDIT: Bra du fikk fiksa det. Takk får at du tok deg tid til å svare uansett da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå