Pondus777 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hei Lurer på om det finnes et program som jeg kan se tv på Bruker "JLC's internet tv" nå men er svært få kanaler De jeg bruker der er: Nrk 1, The voice (Svensk) og Discovery Channel (Engelsk). Kvaliteten er grei og brukbarheten er grei Men har lyst på flere kanaler Har lest denne artikelen og har prøvd alle programene men var ikke noen som hadde noe veldig bra utvalg av kaneler bare så dere ikke sier at jeg må ta en titt der Ok, vet det sikkert ikke finnes et program som innholder disse kanalene, men jeg skriver bare en liste så dere ikke fåreslår et program uten noen av kanelene jeg har lyst på Og jeg har lyst på The Voice på norsk helst De jeg har lyst på er: The Voice Mtv Discoverey Channel Tv 2 Tv 3 Tv norge Nrk 1 National Geograpic (Vet ikke hvordan det skrives:P ) Takker for svar Edit: Og må seff være gratis Endret 23. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Men da har du jo JLC Internet TV som du finner på listen, der finner du jo absolutt alt. Hvis du får det til å funke that is. HAr problemer med noe ActiveX opplegg som jeg ikke får endra på, men godt mulig du får det til å funke. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) står jo at jeg bruker nettopp dette programet, men er ikke noe spesielt mange kanaler jeg har ramset opp på denne listen... The Voice (er der men er på svensk) Discoverey Channel (er der) Nrk 1 (er der) Tv 2 (ikke der) Tv 3 (Ikke der) Tv norge (Ikke der) Mtv (Ikke der) National Geograpic (ikke der) Endret 23. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 står jo at jeg bruker nettopp dette programet, men er ikke noe spesielt mange kanaler jeg har ramset opp på denne listen... The Voice (er der men er på svensk) Discoverey Channel (er der) Nrk 1 (er der) Tv 2 (ikke der) Tv 3 (Ikke der) Tv norge (Ikke der) Mtv (Ikke der) National Geograpic (ikke der) Haha, beklager! Skal lære meg å lese igjennom spørsmålet før jeg svarer Lenke til kommentar
reor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når det gjelder gratisprogrammer tror jeg at JLC har flest kanaler. Den nyeste versjonen skal ha over 3000 kanaler. Jeg har også et betalingsprogram som heter DTV4PC med andre,men ferre kanaler enn JLC. Kjøpte først og fant det som var gratis etterpå. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Etter å ha lest denne tråden, lastet jeg ned JLC med en gang. Nå sitter jeg og ser på Audi Tv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 JLC er bra, men noen land, som uk, blokkerer ip adresser fra seere utenfor landet. Er også liten? kontroll på hva som legges ut, dvs har lest at man kan få virus og lignende hvis man klikker på feil kanal. Bruker også tvuplayer. få kanaler, men de som er er av bra kvalitet. http://www.tvunetworks.com/ teknisk sett så skal det vel bare være å sende over linken som kanalene sender på så skal det vel bli integrert i kanallisten. tvuplayer sender nrk1.... Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Det er mange norskekanaler på www.euchannels.net da! Sjekk ut tabbene Norway og New Du har kanaler som: NRK 1 & NRK 2 TV2 & TV2 Zebra TV3 Viasat 4 TV Norge Discovery Channel (norske versjonen) FEM Cartoon Network Endret 3. mai 2008 av Sixr Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har sjekket euchannels og tvuplayer, men ingen av disse ser ut til å ha de store amerikanske kanalene, CNN, MSNBC, ABC osv. Finnes det alternativer? Eller er det noen grunn til at disse ikke er tilgjengelige... søksmål osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå