Gå til innhold

Nett-tv program ?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på om det finnes et program som jeg kan se tv på :) Bruker "JLC's internet tv" nå men er svært få kanaler :) De jeg bruker der er: Nrk 1, The voice (Svensk) og Discovery Channel (Engelsk). Kvaliteten er grei og brukbarheten er grei :) Men har lyst på flere kanaler :) Har lest denne artikelen og har prøvd alle programene men var ikke noen som hadde noe veldig bra utvalg av kaneler bare så dere ikke sier at jeg må ta en titt der :)

Ok, vet det sikkert ikke finnes et program som innholder disse kanalene, men jeg skriver bare en liste så dere ikke fåreslår et program uten noen av kanelene jeg har lyst på :) Og jeg har lyst på The Voice på norsk helst :p

De jeg har lyst på er:

The Voice

Mtv

Discoverey Channel

Tv 2

Tv 3

Tv norge

Nrk 1

National Geograpic (Vet ikke hvordan det skrives:P )

Takker for svar :)

Edit: Og må seff være gratis :)

Endret av Pondus777
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da har du jo JLC Internet TV som du finner på listen, der finner du jo absolutt alt. Hvis du får det til å funke that is.

HAr problemer med noe ActiveX opplegg som jeg ikke får endra på, men godt mulig du får det til å funke.

Lenke til kommentar

står jo at jeg bruker nettopp dette programet, men er ikke noe spesielt mange kanaler jeg har ramset opp på denne listen...

The Voice (er der men er på svensk)

Discoverey Channel (er der)

Nrk 1 (er der)

Tv 2 (ikke der)

Tv 3 (Ikke der)

Tv norge (Ikke der)

Mtv (Ikke der)

National Geograpic (ikke der)

Endret av Pondus777
Lenke til kommentar
står jo at jeg bruker nettopp dette programet, men er ikke noe spesielt mange kanaler jeg har ramset opp på denne listen...

The Voice (er der men er på svensk)

Discoverey Channel (er der)

Nrk 1 (er der)

Tv 2 (ikke der)

Tv 3 (Ikke der)

Tv norge (Ikke der)

Mtv (Ikke der)

National Geograpic (ikke der)

Haha, beklager! Skal lære meg å lese igjennom spørsmålet før jeg svarer :p

Lenke til kommentar

Når det gjelder gratisprogrammer tror jeg at JLC har flest kanaler. Den nyeste versjonen skal ha over 3000 kanaler.

Jeg har også et betalingsprogram som heter DTV4PC med andre,men ferre kanaler enn JLC. Kjøpte først og fant det som var gratis etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

JLC er bra, men noen land, som uk, blokkerer ip adresser fra seere utenfor landet.

Er også liten? kontroll på hva som legges ut, dvs har lest at man kan få virus og lignende hvis man klikker på feil kanal.

Bruker også tvuplayer.

få kanaler, men de som er er av bra kvalitet.

http://www.tvunetworks.com/

teknisk sett så skal det vel bare være å sende over linken som kanalene sender på så skal det vel bli integrert i kanallisten.

tvuplayer sender nrk1....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...