Gunfreak Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) jeg tror denne kan bli beste film i 09, du har Michael Mann som regissør med både Bale og Depp i hovedroller http://imdb.com/title/tt1152836/ Endret 23. april 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 ingen som bryr seg om denne filmen? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror denne filmen kommer til å bli herlig. Bale og Depp i samme film blir awesome! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 ingen som bryr seg om denne filmen? Selvfølgelig bryr vi oss, er jo en Michael Mann film. Denne lukter det oscar av lang vei... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sett bort i fra Heat så ser jeg ikke helt det store med Michael Mann.. For meg er han litt "one-hit-wonder". Men Depp og Bale er jo monumentale skuespillere, så dette tror jeg blir bra. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 The Insider og Collateral er gode filmer. Miami Vice var skuffende, men likevel helt grei underholdning. Tror dette kan bli bra saker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Sett bort i fra Heat så ser jeg ikke helt det store med Michael Mann.. For meg er han litt "one-hit-wonder". Men Depp og Bale er jo monumentale skuespillere, så dette tror jeg blir bra. liker egentlig alle filmene til Mann jeg, Manhunter, The Thief, the last of the mohicans, HEAT, insider, ali, Collateral, og selv Miami vice, Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Collateral synes jeg var fin, men Mann betyr ikke suksess her i gården. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Sett bort i fra Heat så ser jeg ikke helt det store med Michael Mann.. For meg er han litt "one-hit-wonder". Men Depp og Bale er jo monumentale skuespillere, så dette tror jeg blir bra. Definitivt ingen "one-hit-wonder" i mine øyne. Heat er selve juvelen, men Mann har mye bra på samvittigheten. The Insider, Collateral, The Last of The Mohicans og den ofte glemte Hannibal Lecter-filmen Manhunter er jo førsteklasses varer. Personlig har jeg sett frem til Public Enemies en stund. Depp og Bale er jo fra øverste hylle, men synes også selve historien om 30-talls gangsterne Dillinger, Baby Face etc. er veldig spennende. Og er vi heldige får vi også servert en skikkelig rå skytesekvens i ekte Michael Mann stil. Endret 2. mai 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mann Depp Bale La det stå i ovnen et år og du har en god film. Can't wait. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå