erikaj Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 det her er min liste over gull og diamant jeg hadde anerledes gull og diamant for litt siden men har byttet bort nesten alle hei her er gull og diamant kortene mine diamant: fredrik winsnes martin fillo h.gudmundson gull: daniel fredheim holm sead ramovic børre steenslid magne hoset mounir hamoud khaled mouelhi jan michalsen joel riddez knut henry haraldsen Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 det her er min liste over gull og diamant jeg hadde anerledes gull og diamant for litt siden men har byttet bort nesten alle hei her er gull og diamant kortene mine diamant: fredrik winsnes martin fillo h.gudmundson gull: daniel fredheim holm sead ramovic børre steenslid magne hoset mounir hamoud khaled mouelhi jan michalsen joel riddez knut henry haraldsen Jeg byr: Thorvaldsson i gull Huusko i gull Nyan i gull Stokholm i gull Alanzinho i vanlig Ijeh i vanlig Og Reginiussen i vanlig For hvilket som helst av diamant kortene dine deal? Lenke til kommentar
erikaj Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 det her er min liste over gull og diamant jeg hadde anerledes gull og diamant for litt siden men har byttet bort nesten alle hei her er gull og diamant kortene mine diamant: fredrik winsnes martin fillo h.gudmundson gull: daniel fredheim holm sead ramovic børre steenslid magne hoset mounir hamoud khaled mouelhi jan michalsen joel riddez knut henry haraldsen Jeg byr: Thorvaldsson i gull Huusko i gull Nyan i gull Stokholm i gull Alanzinho i vanlig Ijeh i vanlig Og Reginiussen i vanlig For hvilket som helst av diamant kortene dine deal? no de<al Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 det her er min liste over gull og diamant jeg hadde anerledes gull og diamant for litt siden men har byttet bort nesten alle hei her er gull og diamant kortene mine diamant: fredrik winsnes martin fillo h.gudmundson gull: daniel fredheim holm sead ramovic børre steenslid magne hoset mounir hamoud khaled mouelhi jan michalsen joel riddez knut henry haraldsen hei byr munoz koan horn nicht for fillo Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 det her er min liste over gull og diamant jeg hadde anerledes gull og diamant for litt siden men har byttet bort nesten alle hei her er gull og diamant kortene mine diamant: fredrik winsnes martin fillo h.gudmundson gull: daniel fredheim holm sead ramovic børre steenslid magne hoset mounir hamoud khaled mouelhi jan michalsen joel riddez knut henry haraldsen hei byr munoz koan horn nicht for fillo siden du ikke gjør det så byr jeg dfholm mot nicht i gull steenslid mot horn i gull eller gjør jeg h.gudmundson mot munoz konan horn og nicht i gull Lenke til kommentar
jarrako Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har du lyst til å bytte daniel fredheim holm i diamant mot fillo i diamant det her er min liste over gull og diamant jeg hadde anerledes gull og diamant for litt siden men har byttet bort nesten alle hei her er gull og diamant kortene mine diamant: fredrik winsnes martin fillo h.gudmundson gull: daniel fredheim holm sead ramovic børre steenslid magne hoset mounir hamoud khaled mouelhi jan michalsen joel riddez knut henry haraldsen Har du lyst til å bytte daniel fredheim holm i diamant mot fillo i diamant Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 det her er min liste over gull og diamant jeg hadde anerledes gull og diamant for litt siden men har byttet bort nesten alle hei her er gull og diamant kortene mine diamant: fredrik winsnes martin fillo h.gudmundson gull: daniel fredheim holm sead ramovic børre steenslid magne hoset mounir hamoud khaled mouelhi jan michalsen joel riddez knut henry haraldsen Hva skal du ha for Fillo ? Hva skal du ha for Joel Riddez? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg