marti9 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hallo. Neste helg skal jeg på hytta, og vil bruke litt tid til å øve til heildagsprøve der. Men på hytta er det ikke internett, så jeg lurer på om noen vet om det går an å lagre internettsider på dataen, slik at man deretter kan gå inn på dem uten internett. Og i tilfelle noen vet, så hvordan? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fil -> Lagre (Ctrl+S) i nettleseren og du kan lagre siden du har oppe som txt, html eller html+bilder. For å lagre hele nettsider (mange sider/pages) finnes det kanskje en smartere løsning. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Fil -> Lagre (Ctrl+S)i nettleseren og du kan lagre siden du har oppe som txt, html eller html+bilder. For å lagre hele nettsider (mange sider/pages) finnes det kanskje en smartere løsning. tusen takk. PS: fant faktisk ut av det ved en tilfeldighet nettopp. Skulle lukke en fane i FF, men isteden for å trykke ctrl + w trykte jeg ctrl + s ved et "uhell". hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå