Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er ikke lenger kåt!

Gjest *

Anbefalte innlegg

Hei ;)

Vil helst ikke ha dette knyttet til brukeren min, poster derfor anonymt.

Jeg og kjæresten har vært sammen en stund (5 måneder), og sliter litt med sexlivet. Hun er litt trang, og er redd for at det skal gjøre vondt når vi har sex (vi bruker glidemiddel). I de siste månedene har hun rett og slett ikke vært kåt, og vi har ikke hatt sex på et par måneder. Begge vil, men hun får det ikke til.

Dette begynner å tære på begge. Vi vil gjøre noe med det, men vet ikke hva. Hva kan jeg/hun gjøre for å bli kåt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok psykisk, ja. Lukter litt prestasjonsangst av dette. Du vet hva det er ved kvinner som gjør deg kåt, men vet du hva det er ved menn som gjør kvinner kåte? Hun tenner ikke så mye på fysisk stimuli som oss gutta, så du må tørre å være ordentlig mannfolk, la huleboeren våkne i deg, kanskje ta henne litt hardt. Seksuell aggresjon er en av nøklene til kvinnelig kåthet. Grrrrroar. ;)

Lenke til kommentar

Trenger ikke være psykisk.. Noen blir kåtere enn andre og omvendt.

Hørt om erogene soner? Kyss og bit litt i nakken og stryk henne på underarmene f.eks. Er ofte det som må til :)

ed: leif

Endret av WakeMe
Lenke til kommentar

Gjør det helt klart på forhånd (når dere begynner å kose) at dere ikke skal ha sex (med sex mener jeg vaginal penetrering). Kos dere med oralsex osv, så slipper hun å være redd for at det skal gjøre vondt. Da blir hun ikke lenger redd for å bli kåt, og dere kan prøve igjen. :yes:

EDIT: Ut ifra posten min kan det se ut som om man skal lure dama, men det var ikke det jeg mente. :p Det er jo ikke de gangene man sier at det ikke skal forekomme penetrering at dere skal prøve, det er jo selvfølgelig når hun har blitt trygg. :yes:

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...