Gjest Nysjerrig Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg er en 19 år gammel gutt, som er litt nysjerrig her. Jeg vet at det går ann å holde igjen når man har sex, slik at man ikke får orgasme med en gang. Og at dette gjøres ved at man "spenner" penisen, altså strammer på den. Men jeg oppfatter det heller som at dette gjør at jeg holder mindre, nemlig at penisen blir mer følsom og at jeg kommer raskere enn når jeg "slapper av". Gjør jeg noe galt ? Lenke til kommentar
Gjest Runkern Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Når jeg -runker- så tar det lengre tid å komme hvis jeg slapper av i alle muskler, spesielt de jeg har rundt penis. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ikke spenn muskelen hele tiden, bare i det du skal holde igjen. Du bør også ta noen sekunders pause, for du blir mer sensitiv fordi du sender mer blod inn i penis så nerveendene på penishodet blir mer utsatt. Ta det rolig og føl deg fram, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Et tulleinnlegg er fjernet. Forsøk å hold dere saklige om dere ønsker å delta i tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg