Gå til innhold

nForce2

Anbefalte innlegg

Epox er det beste til overklokking, men Asus har jo det beste av snacks, f.eks dobbel lan, dd-lyd og Firewire. Så hvis du ikke er verden største overklokker, ville jeg gått for Asus. Selv sitter jeg med et Abit kd7 kort, men sparer til Asus :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg prøver Asus først, så får jeg heller prøve Epox om asus ikke lever opp til forventningene, men er det noen som hvet om det er fire hull rundt socklen på Asus eller Epox kortet.For dere som lurte på hva slaks stuff jeg skule ha sammens med hovedkortet så er det dette:

XP 2600+ 333mhz Kjølt av SLK 900 med papst 3412NGHH

Asus GeForce4 4600 Deluxe

2xCorsair XMS3500 DDR-DIMM 512MB

WD120GB

Tusen takk for all responsen jeg har fått og kommer til å få!!!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg prøver Asus først, så får jeg heller prøve Epox om asus ikke lever opp til forventningene, men er det noen som hvet om det er fire hull rundt socklen på Asus eller Epox kortet.

Asus kortet har hull, tror Epox kortet også har disse.

En ting jeg ville sjekket er om slk-900 kjølerern passer på asus kortet siden den går litt langt ut til sidene. Den er vel ca. 10cm bred?. Kan kanskje bli et problem på asus kortet. Står her at den ikke passer på a7n8x deluxe kortet ohvertfall.

Lenke til kommentar

Slk-900 passer i allefall på 8rda+. Har et 8rda+ selv, er så fornøyd at jeg tror aldri jeg kommer til å kjøpe hk av annet merke. Har hatt ASUS men EPOX er en annen verden....:) 8rda+ er hovedkortenes svar på Ferarri!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...