FIS Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skjermen min blir svart, grå eller rosa etter litt spilling(kan variere) Jeg må slå PC-en av og på med knappen på baksiden for at den skal fungere igjen. Har hatt pc-en i ca 8mnd og brukte det integrerte videokortet helt til i januar da jeg kjøpte nytt, det var et XFX GeForce 8800GT 256MB ram,hadde det kortet i ca 1 mnd og hadde aldri den feilen da. Det jeg lurer på er om at det er det nye videokortet som det er feil med, eller om det kan være noe annet, som for eks. strømforsyningen som plutselig gir mindre strøm til videokortet. Øvrig info: -Gigabyte M91PM-S2 -Amd Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800+ -XFX Geforce 8800GT Alhpa Dog Edition 512Mb ram -Windows XP 32-bit -Apevia 680W Iceberg Jeg har alle de nye driverne installert. Lenke til kommentar
tusseladdden Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Akurat det samme skjer med meg, skjer om eg kjøre fleire krevande program samtidig dvs crysis og forsjellig anna , har samme skjermkort og windows xp så eg er ganske sikker på at det er skjermkortet Endret 11. oktober 2008 av tusseladdden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå