Flydahl Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg må få startet maskinen i sikkerhetsmodus for å få opdateringsfrekvensen på skjermen normal igjen. (på merkelig vis har jeg klart og sette den på 200 hz noe den ikke klarer) da jeg trykker f8 under oppstart får jeg bare opp en boot meny som jeg aldri har sett før. (har heller aldri måttet starte den i sikkerhetsmodus tidligere) er det mulig å fjerne denne menyen ved hjelp av bios, så jeg får opp standard "sikkerhetsmodus uten nettverk", "med nettverk" osv? mitt hovedkort er asus M2A-VM HDMI. operativsystem windows xp. takker for all hjelp Endret 23. april 2008 av Flydahl Lenke til kommentar
Entim Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du trykker nok litt for tidlig på F8, trykk når at du ser drivere for PCI, USB e.t.c. laster Lenke til kommentar
Flydahl Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Du trykker nok litt for tidlig på F8, trykk når at du ser drivere for PCI, USB e.t.c. laster Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå