Gå til innhold

Fikk et par 6-ere idag. =)

Tunky

Anbefalte innlegg

Jeje! Vi hadde et prosjekt om filosofer, hvor vi skulle velge enten Marx, Kierkegaard eller Freud. Jeg valgte da Freud, og måtte skrive 2 sider om han, og så fremføre det. Fikk 2 karakterer, en på den skriftlige delen og en på den muntlige. Fikk 6 på begge! Yay.

I tillegg hadde jeg "mini-talk" idag. Det er sånn at en person forteller 5 minutter om hva-som-helst (med forberdelser, da) i begynnelsen av hver engelsktime. Jeg fikk 5 eller 6 på den og. Fikk bare en VUK (vurdering uten karakter), men fikk "Høy", som tilsvarer 5 eller 6. Fikk "Høy" på alle punktene ho hadde skrevet, unntatt 1, der jeg fikk "Middels".

Men men, fikk hvertfall 3 seksere, sier vi. :)

Og ja, i tillegg vant jeg på et lodd! :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket om to øyer jeg skal feriere på i sommer, Skopelos og Skithos. :)

Idag fikk jeg et brev fra Tine. For en måned siden eller der omrking klaget jeg på et yoghurt-lokk som var ødelagt, og fikk beskjed i dag om at de sender en "sjekk" eller noe, på 100 kroner.

Lenke til kommentar

Knekt? Har jeg sagt noe om det? :p Det var så tynt at det var hull i det, og det lå yoghurt rundt lukket. Det var en sånn yoghurt med et eksta plastlokk med en skje i. Det var visst en produksjonsfeil, som vanligvis ble luket ut av kvalitetssjekken.

Sånn en. Det nederste lokket var så tynt at det var hull i det.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...