Tunky Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeje! Vi hadde et prosjekt om filosofer, hvor vi skulle velge enten Marx, Kierkegaard eller Freud. Jeg valgte da Freud, og måtte skrive 2 sider om han, og så fremføre det. Fikk 2 karakterer, en på den skriftlige delen og en på den muntlige. Fikk 6 på begge! Yay. I tillegg hadde jeg "mini-talk" idag. Det er sånn at en person forteller 5 minutter om hva-som-helst (med forberdelser, da) i begynnelsen av hver engelsktime. Jeg fikk 5 eller 6 på den og. Fikk bare en VUK (vurdering uten karakter), men fikk "Høy", som tilsvarer 5 eller 6. Fikk "Høy" på alle punktene ho hadde skrevet, unntatt 1, der jeg fikk "Middels". Men men, fikk hvertfall 3 seksere, sier vi. Og ja, i tillegg vant jeg på et lodd! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gratulerer. Hva snakket du om på mini-talken? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dæven! Ikke værst! Hiver meg på her, hva snakket du om på den mini-talken? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Snakket om to øyer jeg skal feriere på i sommer, Skopelos og Skithos. Idag fikk jeg et brev fra Tine. For en måned siden eller der omrking klaget jeg på et yoghurt-lokk som var ødelagt, og fikk beskjed i dag om at de sender en "sjekk" eller noe, på 100 kroner. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skopelos er ekstremt fint. Var der for noen år sida. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Snakket om to øyer jeg skal feriere på i sommer, Skopelos og Skithos. Idag fikk jeg et brev fra Tine. For en måned siden eller der omrking klaget jeg på et yoghurt-lokk som var ødelagt, og fikk beskjed i dag om at de sender en "sjekk" eller noe, på 100 kroner. Øh Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Øh, hva? Gleder meg til tirsdag, da får jeg antagelig en karakter til. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Går det an å klage på et knekt lokk? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Går det an å klage på et knekt lokk? hehe, tenkte det samme Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 *Gå til nermeste butikk og kjøpe seg en yoghurt for å knekke lokket* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Knekt? Har jeg sagt noe om det? Det var så tynt at det var hull i det, og det lå yoghurt rundt lukket. Det var en sånn yoghurt med et eksta plastlokk med en skje i. Det var visst en produksjonsfeil, som vanligvis ble luket ut av kvalitetssjekken. Sånn en. Det nederste lokket var så tynt at det var hull i det. Endret 28. april 2008 av Knewt Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Åja sånn du mente.. Jaja, tjente kjappe 100' da Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 BTW, fikk også igjen en masse prøver i dag, 3 6'ere og 1 5'er Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er slik lykke man gjerne skulle hatt hver dag i hverdagen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Fikk igjen en karakter til i dag. Sist tirsdag hadde vi kokkekamp i heimkunnskapen. Vi fikk en femmer. Vet ikke hvem som vant, men hvis de med høyest karakter vant, var det en annen gruppe som fikk 5+. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fikk igjen 2 prøver til i dag, 6 på navigasjonsprøven, og 5+ på norskprøven om reklame, tekst og bilde. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Grattis! Nå er det eneste jeg venter på en samfunnsfagprøve. Læreren er syk, så det tar vel en stund før jeg får den. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Snakker om 6'ere. Fikk 6 i mattematikk/prøve examen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Snakker om seksere.. Noe jeg aldri har sett Men i helvete, 100 spenn for den youghurt tingen? Hvor mye kosta den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå