tandep Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skal holde et foredrag på skolen om kvotering. I foredraget kommer jeg ikke til å legge skjul på at jeg syntes kvotering er noe herk og kun hører hjemme på Cuba, så vi trenger ikke å ta den debatten her. Det jeg trenger hjelp til, derimot, er om noen av dere har en vits om kvotering, eller som kan omskrives til å handle om kvotering, slik at jeg har noe som en icebreaker..? På forhånd takk, Tande P Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tande P som i Hodejegerne? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva betyr kvotering? Flaut og spørre men jeg er her for og lære. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Poln: Fiat personbil og Fiat Varebil, bare det var lov i en periode. Cuba: Bare 1 type tannkrem uten tekst. klippekort (rasjonering). Jeg mener det er det trådstarter mener. Lenke til kommentar
KS Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva betyr kvotering? Flaut og spørre men jeg er her for og lære. Han tenker vel på kjønnskvotering. Dette tullet som enkelte har fått for seg skal fremme likestilling mellom kjønnene. Det viktigste er nå like rettigheter og muligheter syns nå jeg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 La oss si det finnes 24% Kvinnelige ledere og dermed 75% mannelige, resisterende 1% er intetkjønn. Soriamoria eller hva faen som styrer dette vill ha 50/50. Hvordan blir da lederne? Blir ikke da de kvinnelige lederne ansatt med dårligere kompentanse/erfaring? Det er da ikke akkurat 50& kvinner på Elektrofagene og 50% menn på helse og omsorg (avdeling pleie). Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjønnskvotering er nok ikke den optimale løsningen, men i mange bedrifter er det idag "gutteklubber" og kvinnene må leve etter mannfolkenes spilleregler, noe de er dårlige til. I tillegg så blir gutta ofte favoriserte når det kommer til forfremmelse. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjønnskvotering er nok ikke den optimale løsningen, men i mange bedrifter er det idag "gutteklubber" og kvinnene må leve etter mannfolkenes spilleregler, noe de er dårlige til. I tillegg så blir gutta ofte favoriserte når det kommer til forfremmelse. Hvor har du det her fra?? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjønnskvotering er nok ikke den optimale løsningen, men i mange bedrifter er det idag "gutteklubber" og kvinnene må leve etter mannfolkenes spilleregler, noe de er dårlige til. I tillegg så blir gutta ofte favoriserte når det kommer til forfremmelse. Hvor har du det her fra?? Bare tuller med dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå