Gå til innhold

Bærbar PC lader + fly

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har planer å reise til USA i sommerferien, og skal selvfølgelig ta med laptop (som jeg enda har ikke kjøpt). Siden turen er temmelig lang, og levetiden på laptop ca 3 timer er lading på fly noe jeg må finne ut om er en mulighet.

Jeg har lest at på fly skal det være plugger til å kunne lade laptopen. Mens andre steder leser jeg at det er kunn i første klasse setene som har denne muligheten.

Så hva er svaret? Fins det nå laptop kontakt i fly for alle?

Så jeg håper at noen her reiser mye med maskinen sin og kan svare meg angående dette. Og eventuelt kunne anbefale noen lader?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sier bare kjøp deg en pc med 3 batteri så du har hele turen;) men jeg trur att det faktisk er mulig får og få ladda den på flyet men da må du sikkert betale! fåresten har dem ikke andre strøm kontakter i usa?

Endret av SettRoXs
Lenke til kommentar
jeg sier bare kjøp deg en pc med 3 batteri så du har hele turen;) men jeg trur att det faktisk er mulig får og få ladda den på flyet men da må du sikkert betale! fåresten har dem ikke andre strøm kontakter i usa?

Nå er jo flyturen 9 timer....

Ang kontakten, joda de har en annen kontakt i USA, men der har jeg en overgangs plugg.

I fly har de en bestemt/unik plugg, og de selger spesifike overganger til fly kontaktene.

Problemet er at jeg gidder ikke invester i kontakten med mindre jeg er sikker på at de har denne i økonomi setene i flyet.

Jeg må sikkert bare ringe reisebyråd eller noe.

Lenke til kommentar

Ja, kontakt reisebyrå, eller flyselskap direkte. De kan svare deg på om flytypen du skal fly har slike fasiliteter.

Alternativt er jo 9 timer = 2 timer sove, 3 timer PC, 4 timer musikk :)

Det vises som regel film på interkontinentale fly (hør i såfall med dem om de bruker projektorer, skjermer i taket, eller evt. i setene. Prosjektorfilm på fly er noe av det dårligste jeg har opplevt bildemessig noensinne).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...