Gå til innhold

Dieters nye akt og portrettbilder

Dieter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra Dieter, men du må ikke presentere de sammen, da overskygger de hverandre, og det fortjener de ikke!

Jeg kan ikke mye om portretter så jeg kommenterer kun det jeg likte best (Men jeg kan ikke si jeg ikke likte akt-bildet, det var meget bra, det og)

nr 3: Meget bra etterligning av DH, med vilje eller ei.

Jeg syns det hadde vært knall med en sigg i munnen, eller hånda, men ok.

Støvvelen hennes er ikek ehlt 100% og hendene/ermene er litt fucket up, men uansett meget bra!

Lenke til kommentar

Enig med Mr. Olsen, og synes #1 og #3 er best. Aktbildet er meget elegant utført, og kniven/sverdet er veldig godt brukt.

#3 er som sagt en veldig god etterlikning av Dave Hill, enten det er bevisst eller ubevisst. Hendene er kanskje ikke så veldig "pene", men måtte tross alt holde seg fast i gitteret. :p

Synes også #2 er et godt portrett. Jeg liker high key-bilder veldig godt, og komposisjonen og det tekniske er godt utført. Modellens positur og ansiktsuttrykk ser også veldig bra ut.

#4 er også et godt portett, men blir som sagt overskygget av de andre bildene. Derfor sitter jeg ikke igjen med like mye inntrykk av dette. Men fine farger, og kul kontrast mellom blått og oransjet.

Alt i alt meget gode portretter, men de fortjener ikke og legges ut sammen. :)

Lenke til kommentar

Jeg tok meg friheten og testet en ting på akt bildet ditt. Håper det gikk greit. Det jeg lurte på var hvordan det ville bli om en croppa det litt høyere opp ig la på en liten gradiant.

(jeg kan ta bort bildet om du vil)

post-157464-1208978080_thumb.jpg

Er bilde #3 et HDR bilde med filteret diffuse glow?

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at #1 og #3 er de som fungerer best. #1 er veldig bra.

Synes du har dratt litt for hardt i spakene på bilde #2, og tildels på #4 også. #2 blir i hvert fall seende litt for... plastikkaktig ut. #4 tror jeg hadde fungert litt bedre hvis lyset på ansiktet hennes var litt mer diffust.

#3 blir for så vidt også ganske unaturlig, men det fungerer allikevel mye bedre visuelt, uten at jeg helt kan forklare hvorfor.

Lenke til kommentar
Kan ejg spørre hvordan etetrbehandlingen på bilde 3 er? Likte bildene dine^^

Sikkert noe alà Shadow/highligths med ganske masse på shadows, og ingenting på highlihts.

Softa med gaussion blur(?) eller noe sånt. Gjetter man ihvertfall. Burde gi noe lignende effekt, ihvertfall.

+ muligens noe B/W lag med softlight elns.

er på jobb PC så har ikke noen bilder å teste det på menneh.

ellers synes jeg også det var endel fine / morsomme bilder. enig med det meste olsen sier her. På nr. 2 synes jeg hendene og bena blir litt store, og du viser jo den tjukkeste siden av hånda, vri den heller så du viser den mest feminine siden?

På det siste synes jeg du kunne tatt deg tid til å fjerne rynker under øyne, og kanskje rundt munn?

Ihvertfall dempa litt.

Endret av cruelphotography
Lenke til kommentar

Likte helt klart bilde 1 best. Flott posering og lys, samt crop. Det eneste jeg ikke er helt komfortabel med er kniven. For meg er sensualitet og våpen en heller dårlig kombinasjon. Kanskje hun burde hatt noe annet i hånden eller rett og slett ingenting. Bilde 3 er også veldig bra, men synes du har dratt litt for hardt i spakene. Ville profitert på å dempe effektene noe..

Lenke til kommentar

Alle jenter fra Eritrea har bilder av seg selv fra militærtjenesten sin, og noen av dem synes jeg er ganske sexy i grønn uniform med AK47. dessverre er de ikke nakne på bildene, men det ville ikke gjort de mindre sexy. Sex skal være litt farlig, og sex er sensuelt.

Lenke til kommentar
Alle jenter fra Eritrea har bilder av seg selv fra militærtjenesten sin, og noen av dem synes jeg er ganske sexy i grønn uniform med AK47. dessverre er de ikke nakne på bildene, men det ville ikke gjort de mindre sexy. Sex skal være litt farlig, og sex er sensuelt.

Enig med PM. Synes alle bildene er bra, men spesielt det første. Modellen virker som en sterk dame, en "femme fatal". Dolken/sverdet passer bra, en rose ville passet mindre bra

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Enig med PM. Synes alle bildene er bra, men spesielt det første. Modellen virker som en sterk dame, en "femme fatal". Dolken/sverdet passer bra, en rose ville passet mindre bra

Ja vi mennesker er forskjellige, og godt er det - ellers ville det blitt kjedelig. At noen finner våpen sexy, er for meg et mysterium men jeg respekterer at vi er ulike. Men damer kan absolutt være sterke uten å vifte med kniver eller AK47. Jeg får dårlige assosiasjoner til voldtekt og drap når jeg ser folk med uniform og våpen, særlig med tanke på alt som skjer i afrika (når først det kontintentet ble trukket inn). Tipper kvinnene i de landene får spyfornemmelser når de ser menn med våpen...

En rose ville vært en klisje og har aldri vært mitt forslag.

Som sagt i det første innlegget mitt, likte jeg bildet veldig godt bortsett fra våpenet - så mitt innlegg var i det store og hele en positiv kritikk, for det var dyktig gjennonmført.

Lenke til kommentar

Uten kniven tror jeg bildet hadde blitt langt kjedeligere. Modellen og lyssettingen er bra i seg selv, men langt fra like spennende som med kniven. Tydelig at Eyefitness har et annet syn på kombinasjonen av kvinner og våpen enn meg. Hadde hun hatt en AK47 ville det vært en helt annet budskap ved bildet. Da er det millitært og sikkert mer offensivt for mange.

Kniven er sensuell, og får modellen til å virke skumlere, men også mer "tennende". Kanskje litt dårlig forklart, men man får en mye mer erotisk oppfatning, ettersom modellen kanskje virker mindre oppnåelig. Vanskelig å forklare, men håper deler mitt syn på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...