SUPERJANNE Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan få byttet nummer sms blir sendt fra? jeg har fått nytt nr men når jeg bruker sms mamma så ser avsender fortsatt det gamle. det funker ikke åå legge inn sms mamma på nytt på msn. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 plis ! jeg får ikke nye nr mitt opp hos motaker enda Lenke til kommentar
nls Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ifølge sidene deres skal du da ta kontakt med kundeservice Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 # Jeg har byttet mobilnummer! Hva gjør jeg nå? Da må du sende MAMMA til 2210 fra det nye mobilnummeret. Så forteller du SMS Mamma at du vil bytte mobilnummer ved å skrive BYTT <kode>. F.eks BYTT 2xcx93s Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 tusen hjertligst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå