DesertGlow Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg er en aktiv bruker av Photoshop, men har de siste dagene sett litt nærmere på Paint.NET for å prøve ut noe annet. Og etter å ha lekt meg litt så har jeg funnet ut at programmet har noen Artistic-filtre som fremstår bedre enn det som ligger inne i Photoshop - særlig de to som heter Ink Sketch og Pensil Sketch. Finnes det noen ekstra filterpakker til Photoshop med gode artistiske filtre? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er en aktiv bruker av Photoshop, men har de siste dagene sett litt nærmere på Paint.NET for å prøve ut noe annet. Og etter å ha lekt meg litt så har jeg funnet ut at programmet har noen Artistic-filtre som fremstår bedre enn det som ligger inne i Photoshop - særlig de to som heter Ink Sketch og Pensil Sketch. Finnes det noen ekstra filterpakker til Photoshop med gode artistiske filtre? Jeg bruker noe som heter Lucis Art og Sketch Master fra Redfield. Du får Google de:) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Sketch Master var jo ganske genialt - dog 40 dollar var en smule dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå