Erlendz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei! Oppdaget et merkelig problem nettopp. Jeg har kjørt Ubuntu 8.04 i noen dager og har surfet MASSE uten problemer. For noen minutter siden skulle jeg besøke nettsiden http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu:Gutsy og da ble jeg kastet ut, fikk fram nvidia-logoen og det hele, for så å være tilbake. Det samme har skjedd alle fire gangene jeg har åpnet akkurat den siden. Hvorfor? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Utrolig. Har du prøvd forskjellige nettlesere? Regner med det er FF3b du bruker nå? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Bruker FF3b, ja. Det skjedde ikke i FF2. Noen som har opplevd noe lignende? Noen andre med Ubuntu 8.04 og FF3b som kan prøve siden? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Se i /var/log om du finner loggfiler fra Xorg i relevant tidsrom. (Den skriver vel en ny Xorg.0.log ved restart, men mulig loggen med feil har blitt lagret som Xorg.0.log.old eller noe sånt) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har hatt lignende problemer med X før å. Skjedde meg faktisk 1 gang her om dagen å. Men hos meg skjedde det nå jeg trykka bestemte knapper i qt programmer Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Viktig her er uansett å rapportere buggen, da denne er svært sjenerende. Skjekk selvfølgelig om den er rapportert i systemet til Mozilla allerede. https://bugzilla.mozilla.org/ Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tror heller det har med X å gjøre, siden det samme skjedde meg. Bortsett fra at det var noe annet som utløste det. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis fellesnevneren er nVIDIA, prøv nyere/eldre driver. Eller bare bruk 'nv'. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har nvidia kort. Hva har du qweac? Kjører compiz og tror ikke det har skjedd meg uten compiz aktivert. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Har nvidia kort. Hva har du qweac? Kjører compiz og tror ikke det har skjedd meg uten compiz aktivert. Nvidia her også. Kjører Compiz, og har ikke prøvd den nettsiden uten. Skal eksperimentere litt i morgen. Endret 23. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå