Rice Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Heisann. for å ta det fra starten: I går spurte en kompis om jeg kunne hjelpe han med å formatere PC-en din, men han ville gjerne beholde noen diverse filer, så jeg tok med hdd'en hans hjem til meg og satte den i min egen maskin. Når jeg skulle kopiere filene overt til en av mine egne disker måtte jeg skaffe eierrettigheter og masse tress, men fikk det til omsider. Da det var gjort formaterte jeg harddisken hans i windows/diskbehandling. Så kommer problemet; i dag skulle jeg levere tilbake harddisken og installere windows for han. men helt tidlig i installasjonen får jegbeskjed om at windows ikke finner noen harddisk, og at jeg må kjøre en sjekk med en cd fra leverandøren elns... men jeg finner hardisken i bios, og det er listet i det der post greien.. wattafack ama supposed to do?! YEa. rice! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er det en sata hdd. I så fall trenger du drivere, disse laster du normalt inn fra diskett under installasjon av Xp (F6 mener jeg det var du skulle trykke under install). Dersom du ikke har diskettstasjon kan du slipstreame driverene, i så fall ta et søk på forumet her og du vil få svar på hvordan du eventuelt kan ordne det. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 funker ikke ... ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå