hmmmmmmmmmm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hallo. Jeg skal kjøpe meg en billig-pc og vil bare høre hva dere mener om et par av de jeg har funnet. Selv om jeg sitter foran pc`n halve dagen så er det veldig enkle ting jeg driver med, internett og enkle programmer. Ingen grafisk tunge ting som spill osv. Jeg har som eneste krav at den har nettverkskort for trådløs tilkobling. Jeg har en D-link router. Acer Aspire L5100 Athlon 64 X2 4400 3 990,- Virker veldig grei, utrolig liten noe jeg liker godt. Har nettverkskort. Hva er det store med 64 bits prosessor egentlig? Større kapasitet? Multicom 700 Power med AMD Athlon X2 dobbeltkjerne prosessor 4 598,- Her har jeg valgt størst prosessor og minne og 500gb HD + nettverkskort. Eller finnes det bedre alternativer? Endret 23. april 2008 av hmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du kan få deg en helt kurrant maskin til rundt 1500kr. Her for eksempel. Den er riktignok med bare 80GB harddisk og uten trådløst nettverkskort, men tviler på at den tipper 2000kr om du legger til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå