Ed Hunter Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Planer å kjøpe ein optisk mus til max 200 kr. Kva mus er bra til den prisen? Har sett litt på denne... Takker for alle svar.... Espen Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg ville personlig valgt denne.. http://www.pcutstyr.com/index.php?vareid=5...10382bf87fef894 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Logitech Wheel Mouse Optical Pro USB/PS-2, Bulk er jo nokon kroner dyrare + designmessig ser den betre ut! Er det ein dårlegare mus? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 sjekk ut MS Notebook Optical Mouse USB utrolig rå mus skikelig liten og lett,en har den på jobben begynte å le når jeg så den men etter å ha prøvd en stund ble jeg imponert fyker fra en side til en annen siden den er så lett og skikelig presis men ikke særlig ergonomisk. 210 på telebutikken.no Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Planer å kjøpe ein optisk mus til max 200 kr. Kva mus er bra til den prisen? Har sett litt på denne... Takker for alle svar.... Espen Hva bruker du pc'en til? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Blei litt seint dette men.... Eg bruke musen til daglig bruk på min stasjonære. Blir eindel speling... Musa bør ligge godt i handa og ikkje vera for liten. Espen Takker for alle svar Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Begge de først nevnte er gode. De er vell omtrent like inni også tenker jeg... har ikke prøvd den pro versjonen, men den er helt sikkert grei. Hvis det hadde vært meg som skulle velge så hadde jeg stoppet å se etter noen andre og kjøpt en av de! antagelig den klassiske tenker jeg. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Blei litt seint dette men.... Eg bruke musen til daglig bruk på min stasjonære. Blir eindel speling... Musa bør ligge godt i handa og ikkje vera for liten. Espen Takker for alle svar Svar : intellimouse 3.0, hvis du ikke synes 300 er mye for en mus da.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Planer å kjøpe ein optisk mus til max 200 kr. Kva mus er bra til den prisen? Har sett litt på denne... Takker for alle svar.... Espen den musen er ikkenoe god jeg lover deg. kjøpe heller logitech mini wheel mouse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå