AllFather Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Her kjører jeg pent og pyntlig hem fra jobb, og er i 50km/t sonen ca 5 minutter fra huset mitt.Mens jeg kjører i "kø" smeller en Bergen Taxi i bilen min så glasset popper ut av sidespeilet og riper opp døren min. Ikke stopper den, og ikke har jeg mulighet til å snu og kjøre etter heller Har nå ringt bergen taxi og "de skulle sende ut beskjed til taxiene" sine Sendte de en mail med bilder og google maps etterpå, så får nå se hva som skjer. Den stakkars A6en min |edit| Feil tittel, greier alltid å skrive norgestaxi istedenfor bergen taxi Endret 23. april 2008 av AllFather Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja disse taxisjaførene kjører som noen villmenn noen ganger.. Håper det løser seg! Det er en kattefaen på det ene bildet der Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Hehe, har 3 katter Jaja, skal nå bytte 2002en ut i en 2008 uansett, men irriterer meg som faen. Har nå poppa speilet tilbakars i holderen, så alt er i prinsippet ok. Eneste er småflekker på speilholderen hvor malingen har blitt "slått av". og en lille ripe på døren. Kubein er i alle fall lagt i bagasjerommet, så hvis jeg ser den bilen igjen bør den ta håndbrekksladd og usving, før jeg får tak i han,hehe. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Anmeld hele Bergen Taxi, haha. Det burde faktisk funke. Ettersom at personen ikke kommer til deg og da jobber for firmaet "Bergen Taxi".. (Btw, jeg suger når det gjelder regler og loven, så kan hende jeg er på bærspor.) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg ser ingen pusekatt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde lagt ved et feil bilde av en pusekatt, jeg fjernet det,hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå