mcgroven Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 This is Vegas er ellevilt og totalt absurd. Akkurat som byen Las Vegas. Les mer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så litt ut som et B spill. Men skal følge med på det Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva er det oppå Xbox 360'n der? :O Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 De fleste debugmaskiner som brukes til fremvisning har en slik, og det er nok en kjøler. Litt flaut om maskinen bryter sammen mens man demonstrerer spillet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette spillet virka bra før, men jeg er ikke så sikker lenger Men det blir vel så jeg kjøper det, uansett. De fleste debugmaskiner som brukes til fremvisning har en slik, og det er nok en kjøler. Litt flaut om maskinen bryter sammen mens man demonstrerer spillet. Kan man sette kjøler der HDDen skal sitte? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Jeg er ikke sikker, jeg spekulerer bare. Kan spørre neste gang jeg er på farten. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg er ikke sikker, jeg spekulerer bare. Kan spørre neste gang jeg er på farten. Går nok bra. Det interessante her er spillet Ordentlig partyspill dette. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Official Xbox 360 Magazine tror at spillet kan bli en av årets største positive overraskelser. Skal følge med på denne ja.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Official Xbox 360 Magazine tror at spillet kan bli en av årets største positive overraskelser. Skal følge med på denne ja.. Jeg så en liten gameplay-video på Gametrailers.com, og ble ikke akkurat så veldig imponert. Ble skuffa rett og slett. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den ekstra boksen på toppen av Xbox 360-en inneholder så vidt jeg vet mer minne og ekstra funksjonalitet slik at man kan debugge (feilsøke) på en bedre måte. Om det sitter ekstra vifter i vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg