Mann20 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei! Lillesøsteren min har funnet tre småfisker nede ved et vann i nærheten av der vi bor. De er veldig små, ikke større enn lillefingeren til en 16-åring. Noen som vet hva jeg bør fore dem med? Jeg har gitt litt havrekorn i tre dager, de lever ennå. Noen som vet om de har spist det, eller om hva man bør gi dem? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvilke fisker er dette da? Ferskvann eller saltvann? Akvariefisk? Kjøp fiskemat du De har også mygglarver i frysern på Zoo, mange fisker får det som ekstra snacks. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Dette er ferskvannsfisker, bare tre bittesmå! Det er ikke noe mat man kan finne rundt om? Hadde ikke tenkt å betale penger for det her.. Men må man så må man Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du må nok kjøpe skikkelig mat ja, ikke havregryn Har du de i vanlig akvarie? Det er veldig vanskelig å få de store. Surf på nettet og finn ut info om det å ha ferskavannsfisk i kar. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Okay, takk for svar! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mygglarver funker fint, kansje ikke akkurat sesong for det nå dog :/ Havregryn, pølsebrød osv er vel ikke akkurat ideellt men spiser de det så overlever de ihvertfall en stund Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mygglarver får du kjøpt på Zoo Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jo, men trådstarter ville jo ha noe gratis. Skal man først mate fisker med mygglarver kan man jo bidra i kampen mot de lokale myggstammene ved å fange mygglarvene selv - mygg er slemme dyr og det er alt for mange av dem Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skal han ha fisker, greier han vel å punge ut 50-100 kr for en pakke med mygglarver Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Mygglarver koster 20-25 kr sitgang jeg kjøpte i hvertfall. Fåes frosne. Pass på og vask hendene godt etterpå, mange reagerer allergisk av de røde (kommer i svart og i hvit også). Endret 25. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå