Gå til innhold

Heavenly Sword utvikler går multiplatform!

Mala

Anbefalte innlegg

Kanskje det blr ein mulighete for Heavnly Sword 2 på 360 :p Ikkje at eg syns nr.1 vasr noe å samle på akkurat. Noen som hasr noen tall på kor mye HS solgte? Er vel muligens eit teink på at det ikkje akkurat lønnet seg såpass å slippe det første spillet eksklusivt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ninja Theory er en liten uavhengig utvikler, som må gå til dem som vil invistere i prosjektene deres, og tidligere har både Sony og MS været utgiver av spillene. Nå derimot ser det ut som de har fått seg en utgiver som satser multiplattform.

Det ble for øvrig bekrftet i samme intervju som denne nyheten stammer fra at de holder på med ny IP.

Og btw, Mala, du har vel vært på forumet lenge nok til å vite at man legger med en link i slike poster:

http://www.gamesindustry.biz/articles/way-of-the-ninja

Lenke til kommentar

Likte Heavenly Sword veldig godt. Helt klart et av de beste hack n slash spill jeg har testet.

Er rett nok relativt kort, men jeg liker spill som er over før man blir lei. Er i alle fall mye lenger enn en vanlig film.

LITEN SPOILER HEAVENLY SWORD 1: Når det er sagt er jeg litt skeptisk til en oppfølger med tanke på slutten i eneren... Men man vet aldri hva som skjer - kanskje kommer nye geniale karakterer, eller kanskje kan det fungere med en oppfølger som går bakover i tid.

Lenke til kommentar
Kanskje det blr ein mulighete for Heavnly Sword 2 på 360 :p Ikkje at eg syns nr.1 vasr noe å samle på akkurat. Noen som hasr noen tall på kor mye HS solgte? Er vel muligens eit teink på at det ikkje akkurat lønnet seg såpass å slippe det første spillet eksklusivt.

Heavenly Sword IP'en eies av Sony, så tror nok ikke at franchisen kommer til 360.

Personlig likte jeg Heavenly Sword utrolig bra, elsker spill med masse video..

Har fullført spillet 2,5 ganger, og både Nariko og Kai er kjempekuule heltinner å ha løpende på TV'n. :)

Liker ikke disse ryktene om at HS2 skal ha mannlig hovedrolleinnhaver, jeg håpte at Kai skulle innta hovedrollen. :-/

Lurer på hvem som skal lage det, dersom Ninja Theory holder på med ny IP, Cambridge-studio'ene hjalp endel til med det tekniske på HS1. :-/

Uansett så kommer jeg nok sannsynligvis til å kjøpe neste spill fra Ninja Theory uansett hva media sier om det. :) Så har stor tro på at det kan bli bra, selv om kanskje studioet har mistet endel folk. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...