Gå til innhold

Nintendo Wii - sonefri?

fredriku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp Wii i USA, og IMPORTER spill fra USA. Mye billigere der borte, men spill som kommer i Europa først osv, må du vente på (evt bruke Freeloader.) Husk at du også må ha amerikansk wiimote osv.

Hvordan det er med strøm og sånn vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Den er ikke sonefri dessverre. Men det gode nettsider å betsille spill fra hvis du kjøper deg en nord amerikansk utgave. Det finnes også noe som heter freeloader som lar deg spille spill fra andre regioner.

har selv vudert dette, men fant vel ut at det ikke er verdt det. sier ikke at freeloader er for dyrt, men husk at nintendo har allerede funnet ut hvordan de låser av den funksjonen og kan gjøre det når man vil.

Og jeg synest at det blir litt dumt å sitte med en haug med spill som da lengre ikke virker.

Nintendo Wii er ikke sonefri, og det synest jeg er både rart og trist.

Lenke til kommentar
Kjøp Wii i USA, og IMPORTER spill fra USA. Mye billigere der borte, men spill som kommer i Europa først osv, må du vente på (evt bruke Freeloader.) Husk at du også må ha amerikansk wiimote osv.

Dette er feil, da jeg kjøpte wiimote og nunchuck i USA da jeg var der i fjor sommer, og den funker prima... Nintendo har sonefrie kontrollere, det vet jeg, ettersom jeg sendte en mail og spurte om det :)

Lenke til kommentar

Dette er feil, da jeg kjøpte wiimote og nunchuck i USA da jeg var der i fjor sommer, og den funker prima... Nintendo har sonefrie kontrollere, det vet jeg, ettersom jeg sendte en mail og spurte om det :)

Bare for å være vanskelig, du kjøpte det i USA og det funket fett og enda sendte du mail for å være sikker? Hihi, Ok, kjekt å vite btw =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...