fredriku Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skal en tur over til statene til helgen, og lurer veldig på om maskinen er sonefri, da den koster 249$ der borte :-) Hadde satt pris på et kjapt svar! På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den er ikke sonefri dessverre. Men det gode nettsider å betsille spill fra hvis du kjøper deg en nord amerikansk utgave. Det finnes også noe som heter freeloader som lar deg spille spill fra andre regioner. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Må jeg modde den i så fall? Og hvor mye koster eventuelt noe slikt? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du har vel google som startside, er så lett å finne svar på det enn å vente her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Du har vel google som startside, er så lett å finne svar på det enn å vente her. Trodde folk hannde vokst ifra dette jeg Du trenger ikke modde wiien din når du bruker freeloader (ganske sikker)... http://uk.codejunkies.com/Products/Wii-Fre...__EF000595.aspx Endret 23. april 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du har vel google som startside, er så lett å finne svar på det enn å vente her. Trodde folk hannde vokst ifra dette jeg Du trenger ikke modde wiien din når du bruker freeloader (ganske sikker)... http://uk.codejunkies.com/Products/Wii-Fre...__EF000595.aspx Hva gjorde når du fant den linken? Google, tror jeg nu i alle fall, siden det er det første man finner Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kjøp Wii i USA, og IMPORTER spill fra USA. Mye billigere der borte, men spill som kommer i Europa først osv, må du vente på (evt bruke Freeloader.) Husk at du også må ha amerikansk wiimote osv. Hvordan det er med strøm og sånn vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) 1999 på www.elprice.no nå, da er ikke forskjellen så stor lengre.. Endret 23. april 2008 av yackup Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 1250 er fortsatt mye billigere, itillegg til at spill er mye billigere i USA. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 SoneWii. Finnes vel noe software som lar deg spille andre soner nå? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den er ikke sonefri dessverre. Men det gode nettsider å betsille spill fra hvis du kjøper deg en nord amerikansk utgave. Det finnes også noe som heter freeloader som lar deg spille spill fra andre regioner. har selv vudert dette, men fant vel ut at det ikke er verdt det. sier ikke at freeloader er for dyrt, men husk at nintendo har allerede funnet ut hvordan de låser av den funksjonen og kan gjøre det når man vil. Og jeg synest at det blir litt dumt å sitte med en haug med spill som da lengre ikke virker. Nintendo Wii er ikke sonefri, og det synest jeg er både rart og trist. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kjøp Wii i USA, og IMPORTER spill fra USA. Mye billigere der borte, men spill som kommer i Europa først osv, må du vente på (evt bruke Freeloader.) Husk at du også må ha amerikansk wiimote osv.Hvordan det er med strøm og sånn vet jeg ikke. Dette er feil, da jeg kjøpte wiimote og nunchuck i USA da jeg var der i fjor sommer, og den funker prima... Nintendo har sonefrie kontrollere, det vet jeg, ettersom jeg sendte en mail og spurte om det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kjøp Wii i USA, og IMPORTER spill fra USA. Mye billigere der borte, men spill som kommer i Europa først osv, må du vente på (evt bruke Freeloader.) Husk at du også må ha amerikansk wiimote osv.Hvordan det er med strøm og sånn vet jeg ikke. Dette er feil, da jeg kjøpte wiimote og nunchuck i USA da jeg var der i fjor sommer, og den funker prima... Nintendo har sonefrie kontrollere, det vet jeg, ettersom jeg sendte en mail og spurte om det Bare for å være vanskelig, du kjøpte det i USA og det funket fett og enda sendte du mail for å være sikker? Hihi, Ok, kjekt å vite btw =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er bare dvd'ene som er sonedelt og dvd avspilleren som er låst opp mot sonen du kjøper spillene dine ifra. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 OK, godt å høre at kontrollerne er sonefrie da... :-) Importerer uansett fra en dude i Hong Kong på eBay... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor mye koster wiimote + nunchy derfra da, mp93? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bruk denne for priser: http://www.pricegrabber.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå