haraldka Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Link Her er min PC som jeg vurderer å kjøpe. Hva synes dere? Bra for pengene? Andre komponenter istedenfor? Mine krav til PCen: AMD CPU, Nvidia Skjermkort Takker for alle svar Endret 23. april 2008 av haraldka Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så ikke noen deler, men jeg ville valgt Intel CPU istedet for AMD. Tenkte først å kjøpe AMD jeg og, men Intel er LAAAANGT mer utviklet enn AMD Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Så ikke noen deler, men jeg ville valgt Intel CPU istedet for AMD. Tenkte først å kjøpe AMD jeg og, men Intel er LAAAANGT mer utviklet enn AMD Tror linken skal funke nå Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 bytt til intel og bytt skjerm til http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331838 Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 bytt til intel og bytt skjerm til http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331838 Skjermen bytter eg Men CPUen blir. Men lurer på om hovedkortet er for "lite". Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Men CPUen blir. Fordi? Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Men CPUen blir. Fordi? Det er faktisk en ganske bra CPU som AMD har kommet med. En tråd om den her på ExtremeSystems forums. Men jeg ville nok selv valgt Intel. Ellers vil jeg si at oppsettet ditt ser helt greit ut. Endret 23. april 2008 av OndApe Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Eg har ikkje noke kjempegodt svar på kvifor. Har berre likt AMD sine CPUar. Alltid fått kvalitet til ein god pris synes eg. + at noken må kjøpe AMD så Intel ikkje tar heilt av.. Men nu har eg komt fram til ei ny handleliste Link Få høre det Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Om du ønsker å støtte AMD så kan du vel like godt kjøpe et ATI skjermkort også! ATI 3870 er ikke så galt. Er du sikker på at hovedkortet støtter den prosessoren? Jeg tviler, sjekk hos Abit! Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Om du ønsker å støtte AMD så kan du vel like godt kjøpe et ATI skjermkort også! ATI 3870 er ikke så galt. Er du sikker på at hovedkortet støtter den prosessoren? Jeg tviler, sjekk hos Abit! Fant det liksom under AM2+ på komplett.no, så rekner med det Men skal sjekke Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Brikkesettet må støtte det også. AM2+ er en ganske alminnelig sokkel nå. Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Om du ønsker å støtte AMD så kan du vel like godt kjøpe et ATI skjermkort også! ATI 3870 er ikke så galt. Er du sikker på at hovedkortet støtter den prosessoren? Jeg tviler, sjekk hos Abit! Fant det liksom under AM2+ på komplett.no, så rekner med det Men skal sjekke UPDATE: Fant det IKKJE under AM2+, men går det ikkje ann å køyre AM2+ på AM2 hovedkort? Hugsa at eg spurte om det ein gang på forumet. Det skulle gå fint. Eller ? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 I utgangspunktet ja, men det er mange unntak. Det er derfor du må sjekke.Har sjekket Abit og det var kommet støtte for enkelte Phenom prosessorer men ikke den du har valgt. Mulig det kommer senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå